اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819179230058

دوره جدید و رایگان «آواتک» برای کسب و کارهای جوان برگزار می شود

«آواکمپ» فرصتی طلایی برای کسب و کارهای نوپا

کد: 13950819179230058

https://goo.gl/FwAkMZ

، تهران , (اخبار رسمی): شتاب دهنده آواتک که به صورت تخصصی روی شتابدهی شرکت های نوپای حوزه تکنولوژی متمرکز است، به تازگی دوره جدیدی را به نام «آواکمپ» راه‌اندازی کرده تا کسب و کارهای نوپا سرعت رشد خود را به حداکثر برسانند.

یک عصر کاری در آواتک

فلسفه پدید آمدن آواکمپ توانمندسازی و سرمایه‌گذاری در شرکت های نوپایی است که کارآفرینان آن قدم‌های اولیه را برداشته‌اند اما درحال دست‌ و پنجه نرم کردن با مشکلاتی هستند که سرعت رشدشان را کم می‌کند

به گزارش روابط عمومی شتاب‌دهنده آواتک، دوره فشرده 8 هفته‌ای و رایگان آواکمپ، محصول شتاب دهنده آواتک است که هدف آن فرصت‌سازی برای کسب‌وکارهای نوپاست تا با داشتن فضای کاری و آموزش های حرفه‌ای، بتوانند سرعت رشد خود را به حداکثر برسانند. علت رایگان بودن دوره، پیدا کردن درک متقابل تیم‌ کارآفرین و آواتک برای سرمایه‌گذاری در مرحله بعدی است.

آواکمپ یک دوره فشرده است که فرصت تجاری‌سازی محصول اولیه یا ایده را با در اختیار گذاشتن فضای کاری تیمی،‌ آموزش به روزترین متد و روش های توسعه محصول و بازاریابی و مشاوره مستقیم از مربیان و کارآفرینان خبره و مرتبط و همچنین آماده‌ سازی برای ارائه به سرمایه‌ گذار را فراهم می‌آورد. 

تمام این امکانات برای تیم های منتخبی که پیش‌تر فرم تقاضا را ارسال کرده‌اند رایگان خواهد بود و هزینه یا سهم شراکتی از آنها دریافت نخواهد شد.
«محسن ملایری» مدیرعامل آواتک درباره  دلایل برگزاری این دوره فشرده می‌گوید: « دوره آواکمپ برای شتابدهنده آواتک و تیم‌های کارآفرین مانند یک دوره آزمایشی عمل می‌کند. از یک سو  ما  قبل از تصمیم گیری برای سرمایه‌گذاری فرصت داریم تا از نزدیک عملکرد تیم‌های کارآفرین را مشاهده و آنها را ارزیابی کنیم و از سوی دیگر تیم‌های کارآفرین نیز ضمن بهره‌مندی از آموزه‌های تجاری‌سازی، از مفید بودن آواتک اطمینان حاصل می‌کنند»..

به گفته مدیرعامل آواتک، این رابطه برد-برد باعث شد که این دوره به طور رایگان تعریف و به کارآفرینان ارائه شود.

فلسفه پدید آمدن آواتک توانمندسازی و سرمایه‌گذاری در شرکت های نوپایی است که کارآفرینان آن قدم‌های اولیه را برداشته‌اند،اما درحال دست‌ و پنجه نرم کردن با مشکلاتی هستند که موجب می‌شود سرعت رشدشان در حداکثر ممکن خود نباشد. این مشکلات نظیر نداشتن فضای کاری، دسترسی نداشتن به افراد باتجربه و آگاه به شرایط و جزئیات بازار، نیاز به بهینه‌ سازی کمینه محصول پذیرفتنی و اعتبارسنجی مدل کسب و کار، نیازمندی به مشاوره‌ های فنی و مشکلاتی  ازاین دست، همگی در یک دوره 2ماهه فشرده توسط آواکمپ برطرف می‌شود تا تیم ها بتوانند گامی بلندتر به سمت جلو بردارند.

همچنین انتظار می‌رود که تیم‌های حاضر در آواکمپ در انتهای دوره، آمادگی شرکت در دوره شتابدهی آواتک و یا معرفی مستقیم به سرمایه‌گذار را داشته باشند.

بر اساس این گزارش آواکمپ فضای کار مناسب و پویا به مدت 2 ماه در اختیار هر یک از تیم‌ها می‌گذارد. در طول این دوره 2ماهه با برگزاری مستمر کارگاه‌های آموزشی کاملاً مرتبط و ارائه مشاوره مستقیم به تیم‌ها؛ آنها با به روزترین روش ها و جدیدترین مفاهیم آشنا می‌شوند. علاوه بر کارگاه‌ها، تیم‌ها می توانند در صورت نیاز از موفق‌ترین صاحبان و مدیران کسب و کارهای موجود و یا متخصصین حوزه‌های مختلف تقاضای مشاوره کنند و از دیدگاه و تجربه این افراد بهره‌مند شوند.

تیم‌های علاقه‌مند برای شرکت در این دوره  تا تاریخ 28 آبان ماه فرصت ثبت نام‌ دارند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت آواتک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتاب دهنده آواتک

شتاب دهنده کارآفرینی "آوای تک پردیس" با نام تجاری "آواتک" در سال 1392 تاسیس شده است و به پیاده سازی و هر چه بهتر اجرایی شدن ایده های خلاق و باارزش کارآفرینانی که در ابتدای راه قرار دارند کمک کرده و آن را با روش های تکنیکی شتاب می بخشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]