اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394083049654625

برگزاری بازارچه‌ای به نفع کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست

کد: 1394083049654625

https://goo.gl/Q1a3QW

، تهران , (اخبار رسمی): بازارچه غذا، صنایع دستی و خانگی به نفع کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست خاص (بیمار) در روزهای 5 و 6 آذرماه 1394 توسط مجموعه خیریه طپش برپا می‌شود.

هنرمندانی که کالاهای خود را در این بازارچه به فروش می‌گذارند، از هنرمندان طراز اول کشور هستند و درخصوص محصولات و مهارتشان تحقیق به عمل آمده است تا کالاهایی باکیفیت را در این بازارچه ارائه دهند

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه طپش، در این رابطه مینا دهقان، یکی از مسئولان برگزاری این بازارچه خیریه گفت: این بازارچه‌های خیریه از سال 1388، تقریبا به صورت فصلی و منظم توسط مجموعه طپش برپا می‌شود.»

وی با تاکید بر اینکه منظور از کودکان بدسرپرست خاص، کودکان بیمار است، افزود: «البته کودکان بیماری که اغلب مادرشان سرپرست خانواده محسوب می‌شود و وضع معیشتی خیلی سختی دارند.»

دهقان با بیان اینکه این بازارچه پذیرای بیش از 30 غرفه است، اضافه کرد: «هنرمندانی که کالاهای خود را در این بازارچه به فروش می‌گذارند، از هنرمندان طراز اول کشور هستند و درخصوص محصولات و مهارتشان تحقیق به عمل آمده است تا کالاهایی باکیفیت را در این بازارچه ارائه دهند.»

گفتنی است، 5 و 6 آذرماه بازارچه غذا، صنایع دستی و خانگی و ... ساعت 10 الی 19 میزبان بازدیدکنندگان در مرکز توانبخشی و خیریه عمل واقع در زعفرانیه، آصف، ماکویی‌پور شمالی، مرکز خیریه طپش است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طپش

حمایت مادی و معنوی از زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست و نیازمند. حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست خاص در قالب کمک هزینه زندگی به آنها. تامین معاش درمان و هزینه تحصیل کودکان حمایت از کودکان شاغل(کودکان کار و خیابان). در قالب کمک مادی و تحصیلی و حمایت معنوی از آنها.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| افتتاحیه بازارچه غذا و صنایع دستی و خانگی به نفع کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست خاص | اختتامیه بازارچه غذا و صنایع دستی و خانگی به نفع کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست خاص