اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394091950324850

افتتاح فروشگاه آنلاین ESET در ایران

کد: 1394091950324850

http://j.mp/1OptflQ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ایده ارتباط تراشه به منظور جلوگیری از عرضه نرم‌افزار تقلبی ضدویروس شرکت ESET، اقدام به اخذ نمایندگی این شرکت در ایران کرده است تا کاربران ایرانی با امنیت کامل از امکانات ویژه این نرم‌افزار بهره ببرند.

فروشگاه آنلاین ESET در ایران

در سال‌های گذشته شاهد عرضه محصولات تقلبی ضدویروس شرکت  ESET (یا همان NOD32) در ایران بودیم که این مساله باعث نارضایتی بسیاری از کاربران ایرانی از این ضدویروس پرقدرت و محبوب شد. به همین منظور شرکت ایده ارتباط تراشه به منظور حل این مساله و مشکلات پیش‌آمده برای کابران ایرانی، اقدام به اخذ نمایندگی رسمی از شرکت ESET در ایران کرد.

شرکت تراشه جهت دسترسی آسان کاربران ایرانی به محصولات اورجینال، وب‌سایتی را برای خرید لایسنس‌های اورجینال محصولات ESET در نظر گرفته است، به این صورت که پس از تکمیل فرآیند خرید از این وب‌سایت، لایسنس محصول مستقیما از طرف شرکت ESET به پست الکترونیکی کاربر ارسال می‌شود و شرکت تراشه یک سال پشتیبانی رایگان به کاربران خود ارائه می‌دهد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده ارتباط تراشه

شرکت ایده ارتباط تراشه به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده نرم افزارهای امنیتی، نماینده رسمی آنتی ویروس های اورجینال شرکت ESET و Kaspersky ( خانگی و شبکه ) می باشد. شما می توانید در هر مرحله از فرایند ارتقای نرم افزاری شرکت خود اموری نظیر طراحی و بهینه سازی یک وب سایت، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، نرم افزار اتوماسیون اداری و امور تبلیغاتی را به تیم شرکت ایده ارتباط تراشه بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]