اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960526258234850

انتشار آنتی‌ویروس رایگان کسپرسکی برای کاربران سراسر جهان

کد: 13960526258234850

https://goo.gl/W9iJFm

، تهران , (اخبار رسمی): شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا تمامی محصولات امنیتی لابراتوار کسپرسکی هزینه‌بر هستند و نمی‌توان هیچ یک از آن‌ها را به غیر از نسخه‌های آزمایشی رایگان دریافت کرد؟ این مقاله در باره نسخه رایگان محصول امنیتی لابراتوار کسپرسکی است.

انتشار آنتی ویروس رایگان کسپرسکی برای کاربران سراسر جهان
انتشار آنتی ویروس رایگان کسپرسکی برای کاربران سراسر جهان

در این نسخه رایگان تمام آنچه که باید باشد وجود دارد. فایل‌ها و ایمیل‌ها در وب محافظت می‌شوند، آپدیت‌ها به طور منظم انجام می‌گیرد، امنیتی قوی برقرار می‌شود

آنتی‌ویروس رایگان کسپرسکی از امنیت بالایی برخوردار است و ویژگی‌های زیادی دارد اما در هر صورت با نسخه‌های پولی‌اش رقابت نخواهد کرد. نسخه‌های پولی راهکارهای لابراتوار کسپرسکی ویژگی‌هایی همچون کنترل والدین، محافظت از پرداخت‌های آنلاین و البته ارتباط امن را شامل می‌شود که کاربران به ازای این ویژگی‌ها مبلغی را هزینه می‌کنند.

کاربران بسیاری وجود دارند که تمایلی برای هزینه این مبلغ ندارند و امنیت تا حد کم برای آن‌ها کافی است، این کاربران اغلب به محافظت‌هایی که روی ویندوز آن‌ها نصب شده است بسنده می‌کنند یا که از آنتی‌ویروس‌‌های رایگان ناشناخته‌ای استفاده می‌کنند که امنیت آن‌ها به هیچ وجه تضمین‌شده نیست.
ما امیدواریم که با انتشار نسخه رایگان کسپرسکی امنیت بیشتر کاربران هم افزایش یابد و بتوانند در فضای مجازی با نهایت امنیت به وب‌گردی خود ادامه دهند و طعمه مجرمان نشوند.

سال گذشته این محصول رایگان در کشورهای روسیه، اوکراین، بلاروس، چین و همچنین کشورهای شمال اروپا ( دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند) استفاده شد. ما با قطعیت تمام می‌گوییم که این نسخه میلیون‌‌ها بار نصب شد و این عمل به میزان قابل توجهی افزایش یافت. هدف ما تنها برقراری امنیت در سراسر اینترنت است و ما به چیزی غیر از آن فکر نمی‌کنیم. در هر صورت به لطف نسخه رایگان کسپرسکی است که کاربران می‌توانند در اوج امنیت کارهای خود را انجام دهند و در برابر انواع حملات مخرب محافظت شوند.

 

ما نسخه رایگان کسپرسکی را در بیستمین سال‌روز فعالیت این کمپانی به طور رسمی آغاز و منتشر ساختیم

قابل ذکر است که نسخه رایگان کسپرسکی به طور تدریجی در اختیار سایر کشورها قرار می‌گیرد. در ماه ژوئیه کاربران ساکن ایالات متحده آمریکا، کانادا و بسیاری از کشورهای منطقه آسیا و اقیانوس آرام از جمله قزاقستان امکان استفاده رایگان از کسپرسکی را دارند. همچنین از ماه سپتامبر کشورهای هند، هنگ کنگ، شرق میانه، آفریقا، ترکیه و آمریکای لاتین قادر به استفاده از نسخه رایگان کسپرسکی خواهند بود. در ماه اکتبر نیز کشورهای اروپایی، ژاپن و کره جنوبی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. و اما در آخر ویتنام و تایلند در ماه نوامبر می‌توانند کسپرسکی رایگان را دریافت کنند و از امنیت آن برخوردار شوند. ما می‌خواهیم تا پایان سال 2017 سراسر جهان را توسط این نسخه رایگان و کاربردی پوشش دهیم.

 

توضیحی مختصر در مورد نسخه رایگان کسپرسکی

در این نسخه رایگان تمام آنچه که باید باشد وجود دارد. فایل‌ها و ایمیل‌ها در وب محافظت می‌شوند، آپدیت‌ها به طور منظم انجام می‌گیرد، امنیتی قوی برقرار می‌شود و غیره. این نسخه از شما به طور کامل محافظت می‌کند و شما می‌توانید به راحتی به گشت و گذار و وب‌گردی خود ادامه دهید. آیا این محافظت کافی نیست؟ بسیار خب باز هم ادامه می‌دهیم، فلش مموری و سایر ذخایر رسانه‌ای شما توسط این نسخه مورد بازبینی قرار می‌گیرند و البته در برابر حملات فیشینگ و فایل‌های آلوده محافظت خواهند شد. به طور خلاصه بخواهیم بگوییم تمام ضروریات امنیتی برای کاربران در این نسخه رایگان وجود دارد.

یک خبر خوب دیگر این است که نسخه رایگان کسپرسکی بسیار سبکتر از نسخه‌های دیگر کسپرسکی است و با سرعت بالایی قادر به اسکن سیستم کاربر خواهد بود. نسخه رایگان کسپرسکی را از اینجا دانلود کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده ارتباط تراشه

شرکت ایده ارتباط تراشه به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده نرم افزارهای امنیتی، نماینده رسمی آنتی ویروس های اورجینال شرکت ESET و Kaspersky ( خانگی و شبکه ) می باشد. شما می توانید در هر مرحله از فرایند ارتقای نرم افزاری شرکت خود اموری نظیر طراحی و بهینه سازی یک وب سایت، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، نرم افزار اتوماسیون اداری و امور تبلیغاتی را به تیم شرکت ایده ارتباط تراشه بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]