اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092550564869

استارت‌آپی با هدف جذب گردشگران داخلی و خارجی

کد: 1394092550564869

https://goo.gl/NFVUXw

، تبریز , (اخبار رسمی): استارت‌آپ ایران تریپلند، استارت‌آپی برای معرفی و جذب گردشگران خارجی و داخلی است. این استارت‌آپ قصد دارد با استفاده از بستر اینترنت و با بهره بردن از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ و با محوریت تولید محتوا به جذب گردشگران بپردازد.

ایران تریپلند

به گزارش روابط عمومی استارت‌آپ ایران تریپلند، هدف این مجموعه نشان دادن پتانسیل‌های فراوان شهرها و منطقه به این گردشگران است.

یکی از فازهای اجرایی این استارت‌آپ وارد مرحله عمل تستی شده و علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری به گردشگران، پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری را نیز به سرمایه‌گذاران معرفی کرده و به مدیریت مقصد برای ایجاد مقصدی جذاب برای گردشگران می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به آدرس وبلاگ ایران‌تریپلند http://irantripland.com/blog و برای اطلاع از پروژه تبریز جهت معرفی کامل پروژه به آدرس http://tabrizproject.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تریپلند

استارت‌آپ ایران تریپلند، استارت‌آپی برای معرفی و جذب گردشگران خارجی و داخلی است. استارت‌آپ ایران تریپلند قصد دارد با استفاده از بستر اینترنت و با بهره بردن از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ و با محوریت تولید محتوا به جذب گردشگران بپردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی