کد: 1394092550614871

هدف مبنااپراتور،همگرایی ارتباطات ثابت و موبایل

کد: 1394092550614871

https://goo.gl/pT3Xsd

، تهران , (اخبار رسمی): مبنا اپراتور کشوری ارتباطات ثابت، حضوری متفاوت در نمایشگاه الکامپ امسال در سالن 21 خلیج‌فارس دارد.

مبنا تلکام ، مبنای آینده صنعت تلکام ایران

مبنا اپراتور با معرفی سرویس‌های به‌روز در عرصه پهنای باند اینترنت‌، سرویس‌های پردازش ابری، خدمات نسل جدید تلفن ثابت و اینترنت بدون ویروس پیشتاز صنف بوده و با کسب مجوز ایجاد و بهره‌برداری از شبکه‌های ارتباطات ثابت توانسته است گام بزرگی هم‌جهت با اهداف آینده کشور در عرصه تلکام بردارد.

علاوه بر این، مبنا با تمرکز بر همگرایی ارتباطات ثابت و موبایل گام  مثبتی به منظور افزایش رضایت مشتریان برداشته است که این امر در آینده بسیار نزدیک باعث ایجاد تحولات مثبتی در صنعت تلکام ایران خواهد شد.

طیف وسیع خدمات مبنا در زمینه ارتباطات ثابت، نیاز‌های کاربران خانگی و کسب‌وکار‌ها را توامان برآورده کرده و موجب شده است که برای اولین بار در ایران، تمامی ارتباطات ثابت مشترکان صرفا از طریق یک اپراتور میسر شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبنا تلکام

شرکت گسترش ارتباطات مبنا (گام) در سال 1384 با شماره ثبت 260873 توسط مدیران هفت شرکت مطرح اینترنتی ایران و به منظور ارائه خدمات وسیع در حوزه اطلاع‌رسانی، اینترنت و تجارت الکترونیک تاسیس شد. این شرکت از زمان تاسیس، با راه‌اندازی و گسترش شبکه خود در تهران و دیگر شهرها بستر مناسبی برای ارائه خدمات به مشتریان خود فراهم آورده است.