اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092550634872

«آرت زی»؛ بازار اینترنتی صنایع دستی آغاز به کار کرد

کد: 1394092550634872

http://j.mp/1I8POyN

، تهران , (اخبار رسمی): «آرت زی» با هدف حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی و فروش این محصولات در عرصه بین‌المللی فعالیت خود را در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز کرد. این استارتاپ با حمایت کارشناسان خبره سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور نسبت به شناسایی و انتخاب هنرمندان و تولید کنندگان صنایع دستی در کلیه نقاط کشور اقدام می‌کند.

از غرفه «آرت زی» در بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ ، سالن 18 بازدید نمایید.

کلیه محصولات در این فروشگاه با نام و برند تولیدکننده عرضه می‌شود تا خریدار بتواند با سازنده اثر آشنا شود.

به گزارش روابط عمومی آرت‌زی، تمامی مراحل عکاسی، تصویرسازی، انبارداری، بسته‌بندی و ارسال به صورت کاملا رایگان توسط «آرت زی» صورت می‌گیرد تا هنرمند با خاطری آسوده تنها بر روی تولید آثار فاخر و ارزشمند تمرکز کند.

کلیه محصولات در این فروشگاه با نام و برند تولیدکننده عرضه می‌شود تا خریدار بتواند با سازنده اثر آشنا شود. در کنار معرفی هنرمند، ارائه محتوای ارزشمند در زمینه معرفی هنر مربوط به هر اثر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد «آرت زی» است. توجه به ارائه محصولات کاربردی صنایع دستی که در زندگی امروزی قابل استفاده باشند، از نکاتی است که در انتخاب محصولات تاثیر بسزایی دارد.

این استارتاپ بنا دارد با ارائه محصولات و محتوای سایت به زبان‌های انگلیسی و عربی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پرداخت و لجستیک، در زمینه صادرات صنایع دستی نیز فعالیت کند. هم‌اکنون بازرگانانی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، کانادا و استرالیا در زمینه صادرات صنایع دستی با «آرت زی» همکاری می‌کنند.

این استارتاپ از تابستان سال 1394 در شتاب‌دهنده دیموند مستقر شده و توانسته است سرمایه اولیه مورد نیاز خود را از سرمایه‌گذاران این شتاب‌دهنده دریافت کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.artzy.ir  مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرت زی

آرت زی فروشگاهی تخصصی در زمینه فروش صنایع دستی ایران در عرصه بین المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | صنایع دستی