اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092650744881

حضور اپلیکیشن گاما در الکامپ 2015

کد: 1394092650744881

https://goo.gl/iLESC8

، تهران , (اخبار رسمی): گاما اولین شبکه فروشگاهی است که به صورت نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) در دو نسخه اندروید و iOS ارائه شده است. فروشگاه های مختلف از فروشگاه آنلاین یا فروشگاه های آفلاین(سنتی) می توانند به راحتی در گاما حضور داشته و از طریق پنلی که به هر فروشگاه اختصاص داده شده است محصولات و خدمات خود را ارائه کنند.

حضور کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سالن 18 نمایشگاه الکامپ 2015 از حوزه سلامت  تا حوزه های مختلف دیگر از بازاریابی، بورس، اموزش، رایانش ابری، تولید اپ ها، اموزش بورس، اموزش الکترونیکی و شبکه های اجتماعی و ... فضای جالبی برای تفکر به ایده پردازی و نواوری ایجاد کردند که ارزش بازدید از نمایشگاه امسال را پر رنگ تر می کند.

ایده های کسب و کاری و فروشگاهی در یک سال گذشته طرفداران زیادی پیاده کرده اند و در سالهای آینده نیز به تعداد کسب و کارهای نوپایی که به این حوزه توجه می کنند بیشتر و بیشتر خواهد شد.

از میان کسب و کارهای نوپا در سالن 18 اپلیکیشن گاما  به این حوزه توجه داشته است. گاما اولین شبکه فروشگاهی است که به صورت نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) در دو  نسخه اندروید و iOS ارایه شده است. فروشگاههای مختلف از فروشگاه آنلاین یا فروشگاههای آفلاین(سنتی) می توانند به راحتی در گاما حضور داشته باشند و از طریق پنلی که به هر فروشگاه اختصاص داده شده است محصولات و خدمات خود را ارایه کند. در مقابل کاربران نیز به راحتی می توانند متنوع ترین محصولات را از فروشگاههای مختلف به راحتی مشاهده و بی واسطه از آنان خرید کنند.

امکانات متفاوتی مانند نوشتن نظر برای محصولات، امکان دنبال کردن فروشگاهها، پسند کردن محصولات و... در گاما وجود دارد که به کاربردی کردن اپلیکیشن کمک خواهد کرد.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپلیکیشن گاما

با استفاده از اپلیکیشن گاما می‌توانید متنوع‌ترین محصولات را از صدها فروشگاه بی‌واسطه خرید کنید. درباره محصولات نظر خود را بنویسید، محصولات را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و فروشگاه‌ها را دنبال کنید تا آخرین محصولات آنان را به راحت‌ترین شکل ممکن ببینید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]