اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092850884569

بسته آموزشی مالیات بر ارزش‌افزوده منتشر شد

کد: 1394092850884569

http://j.mp/1UQRbUv

، تهران , (اخبار رسمی): فراهم شدن زمینه کسب شناخت بیشتر و اطلاعات کافی برای تمام کسانی که با بخش مالیاتی در ارتباط هستند، از ضرورت‌های اجرایی مالیات بر ارزش افزوده محسوب می‌شود. در این راستا، بسته‌ آموزشی مالیات بر ارزش افزوده با تدریس «دکتر فرشید فریدونی» کارشناس ارشد سازمان امور مالیات ارزش افزوده کل استان تهران تولید شد.

بسته آموزشی مالیات بر ارزش افزوده، گامی در جهت ارتقای سواد مالیاتی

فراهم شدن زمینه‌ کسب شناخت بیشتر و اطلاعات کافی برای تمام کسانی که با امور مالیاتی در ارتباط هستند، از ضرورت‌های اجرایی قوانین مالیات محسوب می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی شرکت سپیدار سیستم (عضو گروه شرکت‌های همکاران سیستم)، با توجه به اهمیت آموزش مالیات بر ارزش افزوده و آشنایی هرچه بیشتر مودیان با مقررات و جرائم مربوط به این قانون مالیاتی، این مجموعه بسته‌ آموزشی قانون مالیات بر ارزش افزوده با تدریس فرشید فریدونی، کارشناس ارشد سازمان مالیات بر ارزش افزوده استان تهران و مدرس انجمن حسابداران خبره را تدوین و منتشر کرد.

فرشید فریدونی، مدرس این بسته‌ آموزشی در این رابطه گفت: «در این دوره قانون مالیات بر ارزش افزوده از 3 جنبه‌ مهم آشنایی کامل با قانون مالیات بر ارزش افزوده، ماده‌ها و جرائم قانون مالیات بر ارزش افزوده و شناسایی مؤدیان مالیاتی مورد بررسی قرار گرفته است.»

وی افزود: «فراهم شدن زمینه‌ کسب شناخت بیشتر و اطلاعات کافی برای تمام کسانی که با امور مالیاتی در ارتباط هستند، از ضرورت‌های اجرایی قوانین مالیات محسوب می‌شود.»

فریدونی تصریح کرد: «در این بسته علاوه بر این فیلم‌های آموزشی قانون مالیات بر ارزش افزوده، نرم‌افزار آموزشی سپیدارسیستم به همراه داده‌های فرضی یک شرکت به عنوان نمونه ارائه شده است. این روش به کاربران کمک می‌کند تا موارد مطرح‌شده در فیلم آموزشی را به صورت عملی تمرین کنند.»

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه این بسته آموزشی می‌توانند با شماره 81022888-021 تماس حاصل کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپیدار سیستم

عرضه کننده انحصاری محصولات نرم افزاری سپیدار و دشت همکاران سیستم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | علم و آموزش