اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395022555914569

سلسله سمینارهای آموزشی و کاربردی آخرین تغییرات قانون مالیات‌های مستقیم برگزار می‌شود

کد: 1395022555914569

http://j.mp/1Tkv4XJ

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به تغییرات محدوده زمانی ارائه اظهارنامه عملکرد سال 94 که در سال جدید تا پایان خرداد ماه اعلام شده است و درخواست مدیران‌مالی و حسابداران شرکت‌ها برای آشنایی با موضوعات مربوط به نحوه تکمیل صحیح اظهارنامه و استفاده از معافیتها، برنامه‌ریزی ویژه‌ای در مرکز آموزش سپیدارسیستم برای پاسخگویی به این نیاز انجام شد.

سلسله سمینارهای آموزشی و کاربردی آخرین تغییرات قانون مالیات های مستقیم

به گزارش روابط عمومی سپیدارسیستم، در این راستا سلسله سمینارهای آموزشی و کاربردی آخرین تغییرات قانون مالیات های مستقیم با تاکید بر معافیت ها، مراحل رسیدگی و اظهارنامه مالیاتی برگزار می‌شود.
برگزاری سمینارهای آموزشی و کاربردی در سه ماهه اول سال جاری و در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، یزد، سنندج، خرمشهر، لنگرود، اردبیل، اصفهان در دستور کار قرار دارد. در این سمینارها که توسط شرکت سپیدار سیستم آسیا (عضو گروه شرکت‌های همکاران سیستم)، موضوعات کاربردی با محوریت نیاز روز جامعه مدیران و حسابداران در زمینه آخرین تغییرات قانون مالیات‌های مستقیم با توجه به آخرین اصلاحیه‌های موجود، طرح می شود. موضوعات مالیات حقوق و تشریح مواد 97 و 104 (مراحل رسیدگی و علی‌الراس) - مالیات بر درآمد شرکت ها و انواع فعالیت های مشمول مواد 132 تا 146 - تعریف و نحوه شناسایی هزینه های قابل قبول ماده 148 - تشریح وظایف موودیان در خصوص ماده 169 مکرر تشریح خواهد شد. بهره مندی از اساتید برجسته حوزه مالیاتی کشور در بالابردن سطح کیفی این رویدادهای آموزشی نقش به‌سزایی دارد که این امر به نحو خوبی  تحقق یافته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپیدار سیستم

عرضه کننده انحصاری محصولات نرم افزاری سپیدار و دشت همکاران سیستم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]