اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394101651474937

کتابخانه صوتی همراه رسابوک منتشر شد

کد: 1394101651474937

http://j.mp/1PkdsVP

، تهران , (اخبار رسمی): کتابخانه صوتی همراه رسابوک با هدف ارتقای سرانه مطالعه و ترویج این فرهنگ و همچنین معرفی بهترین کتاب‌ها برای سنین مختلف از سوی شرکت شادن پژواک، ناشر کتاب‌های صوتی، منتشر شد.

کتابخانه صوتی همراه رسابوک

برنامه موبایل رسابوک در دو سیستم عامل اندروید و ios برای بهره‌مندی مطلوب‌تر از خدمات وب‌سایت طراحی شده است، جست‌وجو و مشاهده لیست کتاب‌های صوتی، امکان خرید و اضافه کردن کتاب‌های صوتی به کتابخانه شخصی، امکان دسترسی به کتاب‌های خریداری شده، پخش کننده مرکزی، و ... از امکانات برنامه موبایل رسابوک هستند

کتاب‌های صوتی این کتابخانه از سوی یک یا چند گوینده مطرح کشور خوانده و در استودیو این شرکت به صورت فایل صوتی ضبط می‌شود. این کتاب‌ها دارای مجوز از وزارت فرهنگ، هنر و ارشاد اسلامی هستند.

لازم به ذکر است که کتاب صوتی در ابتدا با هدف رفع نیاز نابینایان ارائه شد اما با گذر زمان، پیشرفت فن‌آوری و از سوی دیگر به دلیل کمبود وقت در خواندن کتاب، ترویج این فرهنگ می‌تواند نقش ارزنده‌ای در بالابردن رشد ذهنی و فکری جامعه بشری داشته باشد.

کتابخانه‌ صوتی رسابوک با معرفی بیش از 100 عنوان کتاب صوتی، ابزار بسیار کارآمدی است که می‌کوشد زمینه آموزش و بهبود مهارت‌‌های اجتماعی علاقه‌‌مندانی را که به هر دلیلی امکان خواندن کتاب‌های مورد علاقه‌ خود ندارند به وجود آورد و به شکل‌گیری آینده‌‌ای روشن‌تر برای افراد جامعه کمک کند.

برنامه موبایل رسابوک نیز در دو سیستم عامل اندروید و ios برای بهره‌مندی مطلوب‌تر از خدمات وب‌سایت طراحی شده است، جست‌وجو و مشاهده لیست کتاب‌های صوتی، امکان خرید و اضافه کردن کتاب‌های صوتی به کتابخانه شخصی، امکان دسترسی به کتاب‌های خریداری شده، پخش کننده مرکزی و سایر امکانات شامل درباره شرکت، ارتباط با شرکت، نظرات و پیشنهادات و ... از امکانات برنامه موبایل رسا بوک هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.rasabook.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 66196080 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شادن پژواک , ناشر کتاب های صوتی

شادن پژواک ناشر کتاب‌های صوتی با استودیوی مجهز صدابرداری و همکاری با گویندگان مجرب از سال 1390 با اخذ مجوز از مرکز رسانه‌های دیجیتال اقدام به تولید و نشر کتاب‌های صوتی در زمینه کسب‌وکار، مدیریت، روانشناسی و موفقیت و کودک کرده است. کتاب‌های صوتی این انتشارات به‌صورت مالتی مدیا برروی سی‌دی و به‌صورت اپلیکیشن اندروید و IOS عرضه شده است. تاکنون این انتشارات بیش از 120 عنوان کتاب را به‌صورت صوتی تولید و عرضه کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | موسیقی