اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394110552224937

انتشار کتاب‌های صوتی استاد شهید مرتضی مطهری در رسابوک

کد: 1394110552224937

http://j.mp/1S8nIHy

، تهران , (اخبار رسمی): بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری با هدف عرضه آثار استاد شهید مرتضی مطهری در قالب‌های جدید و کارآمد و امکان بهره‌گیری آسان‌تر مخاطبان از آثار استاد و همچنین صرفه‌جویی و استفاده بهینه از زمان، تولید متن صوتی یا به عبارت دیگر کتاب صوتی آثار استاد شهید مرتضی مطهری را در دستور کار مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی بنیاد شهید مطهری قرار داده است. رسابوک به‌عنوان مرجع کتاب‌های صوتی اقدام به نشر کتاب‌های صوتی در قالب اندروید برای گوشی‌های هوشمند کرده است.

کتاب های صوتی شهید مطهری در رسابوک

کتاب‌های صوتی آثار استاد شهید مطهری با هدف عرضه آثار ایشان در قالب‌های جدید و کارآمددر رسابوک منتشر شد. برنامه موبایل رسابوک (کتابخانه صوتی همراه)در دو سیستم عامل اندروید و ios برای بهره‌مندی مطلوب‌تر توسط شادن پژواک منتشر شده است.

تاکنون کار تولید 12 اثر (5 کتاب از دوره مقدمه‌ای بر جهان‌بینی اسلامی و دو جلد کتاب داستان راستان، جاذبه و دافعه علی(ع)، قیام و انقلاب مهدی (ع)، مسأله حجاب، اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب و هدف زندگی) به پایان رسیده است.

کتابخانه صوتی همراه رسابوک با هدف ارتقای سرانه مطالعه، ترویج فرهنگ مطالعه و معرفی بهترین کتاب‌ها برای سنین مختلف توسط شرکت شادن‌پژواک؛ ناشر کتاب‌های صوتی منتشر شده و حاوی بیش از 100 عنوان کتاب صوتی است.

برنامه موبایل رسابوک در دو سیستم عامل اندروید و ios برای بهره‌مندی مطلوب‌تر توسط شادن پژواک طراحی شده است.

کتاب‌های صوتی استاد شهید مرتضی مطهری:

1. کتاب صوتی هدف زندگی

2. کتاب صوتی وحی و نبوت

3. کتاب صوتی قیام و انقلاب مهدی(عج)

4. کتاب صوتی مساله حجاب

5. کتاب صوتی زندگی جاوید یا حیات اخروی

6. کتاب صوتی جهان‌بینی توحیدی

7. کتاب صوتی جاذبه و دافعه علی(ع)

8. کتاب صوتی داستان راستان - جلد دوم

9. کتاب صوتی داستان راستان - جلد اول

10. کتاب صوتی انسان و ایمان

11. کتاب صوتی انسان در قرآن

12. کتاب صوتی اخلاق جنسی در اسلام و غرب

 

 استاد شهید آیت الله مطهری در 13 بهمن 1298 هجری شمسی در فریمان واقع در 75 کیلومتری شهر مقدس مشهد در یک خانواده اصیل روحانی چشم به جهان می‌گشاید. در سن 12سالگی به حوزه علمیه مشهد عزیمت کرده و به تحصیل مقدمات علوم اسلامی اشتغال می‌ورزد و برای تکمیل تحصیلات خود عازم حوزه علمیه قم می‌شود.

در دوره اقامت 15ساله خود در قم از محضر مرحوم آیت‌الله العظمی بروجردی (در فقه و اصول) و حضرت امام‌خمینی (به مدت 12سال در فلسفه ملاصدرا و عرفان و اخلاق و اصول) و مرحوم علامه سیدمحمد حسین طباطبائی (در فلسفه: الهیات شفای بوعلی و دروس دیگر) بهره می‌گیرد. مولف شهید مدتی نیز از محضر مرحوم آیت‌الله حاج میرزا علی‌آقا شیرازی در اخلاق و عرفان بهره‌های معنوی فراوان برده است. از اساتید دیگر استاد مطهری می‌توان از مرحوم آیت‌الله سیدمحمد حجت (در اصول) و مرحوم آیت‌الله سیدمحمد محقق داماد (در فقه) نام برد.

به طور کلی استاد شهید که به یک نهضت اسلامی معتقد بود نه به هر نهضتی، برای اسلامی کردن محتوای نهضت تلاش‌های ایدئولوژیک بسیاری به عمل آورد و با اقدام به تأسیس حسینیه ارشاد در سال 1346 به کمک چند تن از دوستان، با کجروی‌ها و انحرافات مبارزه سرسختانه کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.rasabook.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 66196080 تماس حاصل کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شادن پژواک , ناشر کتاب های صوتی

شادن پژواک ناشر کتاب‌های صوتی با استودیوی مجهز صدابرداری و همکاری با گویندگان مجرب از سال 1390 با اخذ مجوز از مرکز رسانه‌های دیجیتال اقدام به تولید و نشر کتاب‌های صوتی در زمینه کسب‌وکار، مدیریت، روانشناسی و موفقیت و کودک کرده است. کتاب‌های صوتی این انتشارات به‌صورت مالتی مدیا برروی سی‌دی و به‌صورت اپلیکیشن اندروید و IOS عرضه شده است. تاکنون این انتشارات بیش از 120 عنوان کتاب را به‌صورت صوتی تولید و عرضه کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب