اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394102451734961

راه‌اندازی وب‌سایت آموزش نرم‌افزارهای معماری

کد: 1394102451734961

http://j.mp/1Zr7Uyp

، اصفهان , (اخبار رسمی): معماری، هنر و فن طراحی و ساختن بناها، فضاهای شهری و دیگر فضاهای درونی و بیرونی برای پاسخ هماهنگ به نیازهای کارکردی و زیباشناسانه است. این هنر البته نیازمند نرم‌افزارهای تخصصی برای بهبود عملکرد است. آرچ آرت یک سرویس آموزش نرم‌افزارهای تخصصی معماری شامل 3Ds MAX، V-ray، AutoCAD و Photoshop است که به آموزش‌هایی در رشته معماری می‌پردازد.

صفحه اصلی وب سایت آرچ آرت

هنر، دنیایی رمزآلود و منحصربه‌فرد دارد و دانشجویان و فعالان حوزه معماری در این دنیای رمزآلود در حال فعالیت هستند تا با نگاه خلاقانه خود طرح‌ها و سازه‌هایی را خلق کنند. به این ترتیب آموزش‌هایی برای معماران لازم است تا با استفاده از محتوای آن به فعالیت خود ادامه دهند.

اما نکته‌ای که در این میان بیش از همه اهمیت دارد، محتوای  سرویس آموزشی است که در آن 20درصد از آموزش‌های آرچ آرت رایگان است؛ به این معنی که کاربران می‌توانند ویدئوهایی را به رایگان دانلود و روند آموزشی خود را با خیالی آسوده شروع کنند.

محمد مقصودی، مدیر روابط عمومی آرچ‌آرت درباره اهمیت این سرویس‌ها گفت: در این سری از آموزش‌ها از سیستم جدید آموزشی QHM استفاده شده است، به این ترتیب تمامی عناصر آموزشی دست به دست هم داده‌اند تا هنرجو نه تنها از دیدن آموزش‌ها خسته نشود، بلکه مشتاقانه به پیگیری آموزش‌ها بپردازد.

به گفته وی، آرچ آرت برای کاربران خود سیستم پرسش و پاسخ پیشرفته‌ای به منظور پشتیبانی از محصول آموزشی راه‌اندازی کرده است، بنابراین کاربران که با دنیایی از سوالات بسیار کاربردی در زمینه نرم‌افزارهای معماری روبه‌رو هستند، با استفاده از این سرویس می‌توانند جواب‌هایی درخور دریافت کنند.

به‌روز بودن در سایت‌های اینچنینی نیز مزیتی دیگر به حساب می‌آید؛ موضوعی که (نام خانوادگی مدیرعامل) با اشاره به آن گفت: صاحبان این اثر می‌توانند با به‌روز شدن نرم‌افزارها دوره‌های آموزشی خود را به‌روزرسانی کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی http://archart.ir  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرچ آرت

آرچ آرت یک سرویس آموزش تحت وب است که به صورت تخصصی با آموزش نرم‌افزارهای معماری شامل آموزش اتوکد، 3Ds MAX، V-Ray و فتوشاپ آغاز شده است. رسالت تیم آموزشی آرچ آرت شامل دو بخش اساسی است؛ اول حرفه ای شدن هنرجو و رضایتش از گذراندن آموزش‌ها و دوم تکامل.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]