اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394110752304990

سایت اینترنتی انتشار آگهی دوطرفه رایگان راه‌اندازی شد

کد: 1394110752304990

https://goo.gl/3R28fr

، اهواز , (اخبار رسمی): این روزها سایت‌های آگهی رایگان زیادی وجود دارد که از طریق آن می‌توان به انتشار آگهی موردنظر برای خرید و فروش پرداخت. اگرچه به عقیده برخی روند کاری در بسیاری از این سایت‌ها تکراری و کلیشه‌ای شده است، اما برخی سایت‌های انتشار آگهی نیز هستند که این مشکلات تکراری بودن را حل کرده‌اند.

از دیوار به ایوون بیایید!

به گزارش روابط عمومی ایوون، حمید منتظری، مدیرعامل این سایت گفت: «یکی از ویژگی‌هایی که این روزها در سایت‌های انتشار آگهی باید در نظر داشته باشیم، تلاش برای درج آگهی‌های نامحدود است. یعنی افراد بتوانند هر تعداد آگهی را در سایت انتشار دهند.»

به گفته او، این ویژگی و ویژگی‌هایی از این دست در سایت‌های جدید انتشار آگهی مانند سایت ایوون دیده می‌شود. به این ترتیب بعد از اینکه فرد، آگهی مزایده و مناقصه خود را انتشار داد، دیگران می‌توانند پیشنهادهای خود را به این مزایده و مناقصه ارسال کنند.

منتظری بیان کرد: «سایت ایوون جهت انتشار رایگان آگهی است و قصد خود را برای رایگان ماندن گذاشته است.»

امروزه افراد زیادی به دلیل کمبود وقت به سایت‌های آگهی رایگان مراجعه کرده و آگهی خود را منتشر می‌کنند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که این سایت‌ها روندی مشابه هم دارند، بنابراین به نظر می‌رسد باید سایتی وجود داشته باشد که تاحدودی متفاوت از این سایت‌ها عمل کند. سایت ایوون اگرچه مانند بسیاری از سایت‌های آگهی رایگان است و ایده اولیه آن از سایت‌های آگهی رایگان گرفته شده است، اما تفاوت‌هایی در عملکرد نیز با این سایت‌ها دارد؛ تفاوت‌هایی که می‌توان آن را مزایای یک سایت اینترنتی دانست.

منتظری درباره چگونگی عملکرد این سیستم گفت: «این سایت نیز مانند بسیاری از سایت‌های انتشار آگهی است، با این تفاوت که امکان برگزاری مزایده و مناقصه و همچنین درج پیشنهادات برای مزایده‌ها و مناقصه‌ها وجود دارد و این امر باعث شده تا سایت از حالت یکطرفه خارج شود.»

به گفته مدیر این سایت، «ایوون می‌تواند مشاغل خانگی بسیاری را در آینده پوشش دهد. به این صورت که هر فرد با هر توانایی مفیدی که دارد می‌تواند در مناقصه‌ها و مزایده‌های ایوون شرکت کرده و از این راه درآمد کسب کند. باید گفت که دیگر کار در محل کار معنای خود را از دست داده و دوران برونسپاری سریع، باکیفیت و آسان با سایت ایوون آغاز شده است.»

عملکرد سایت‌هایی از این دست مانند یک واسطه بین تعداد زیادی کارفرما و مجری است که آگهی‌ها را به صورت 24 ساعته منتشر می‌کند. لازم به ذکر است که حداکثر مدت انتظار برای درج آگهی در این سایت 1ساعت است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عملکرد و ویژگی‌های این سایت می‌توانند به آدرس www. eyvun.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایوون

ایوون سایت کاملاً خصوصی است که از یک نوآوری در سایت‌های آگهی رایگان ایجاد شده است. تمامی حقوق این سایت برای ایجادکنندگان آن محفوظ است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]