اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394110752344980

لزوم بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکار

کد: 1394110752344980

http://j.mp/1NH35dx

، تهران , (اخبار رسمی): دنیای امروزی به سرعت در حال تبدیل شدن به دنیای دیجیتال است و مردم دنیا همه روزه در حال استفاده از مطالب دیجیتال هستند. در این میان بازاریابی دیجیتال نقش بسیار مهمی دارد. این اهمیت نه‌تنها به خاطر روند رو به رشد و سریع آن بلکه به خاطر آینده بازاریابی، آن هم به صورت دیجیتال است.

چرا بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما لازم است؟

بازاریابی سنتی تعداد زیادی از کاربران خود را از دست داده است. بسیاری از افراد روزنامه، اخبار یا کتا­ب‌های خود را روی گوشی یا تبلت خود مطالعه می‌­کنند. با این شرایط بسط دادن توانایی‌های یک شرکت به حوزه دیجیتال امری ضروری به نظر می­‌رسد

امروزه سازمان­‌ها و شرکت‌­ها در حال پی بردن به اهمیت دیجیتال شدن و اهمیت سازگاری با شرایط جدید و استخدام متخصصان بازاریابی دیجیتال هستند. از سوی دیگر می‌توان گفت که به زودی تمام روش‌های قدیمی و سنتی بازاریابی از بین رفته و بازاریابی دیجیتال جای آنها را خواهد گرفت.

درست است که برای بعضی از نسل‌­های قدیمی جای خواندن کتاب و روزنامه خالی است و ترجیح آنها بر خواندن نسخه چاپی روزنامه و کتاب است، اما نسل‌های جدید که با اینترنت و تلفن‌­های همراه و رسانه‌های دیجیتال بزرگ شده‌اند، از این دنیای دیجیتال استقبال می‌­کنند. از جمله مزایای روش‌­های بازاریابی دیجیتال این است که این روش‌‌ها سریع‌تر، عملی‌تر و قابل انعطاف‌تر از روش‌های سنتی بازاریابی هستند.

تکنولوژی، کسب‌وکارهای امروزی را به عرصه­ دیجیتال کشانده است و از روش‌هایی برای بازایابی دیجیتال استفاده می‌کند. بعضی از روش‌­های معمول بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

  • وب‌سایت‌ها (SEO  یا بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو)
  • محتوای ویدئویی آنلاین بنرهای تبلیغاتی آنلاین تبلیغات PPC یا (Pay Per Click)
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ( (+Facebook, LinkedIn, Twitter, Tuenti, Pinterest, Tumblr, G)
  • بازاریابی بر بستر موبایل (SMS، MMS و...)

 

البته استفاده از بازاریابی دیجیتال نیز دلایل خود را دارد. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره می‌شود.

هزینه‌های کمتر نسبت به بازاریابی سنتی:یک ایمیل ساده یا یک کمپین کانال‌­های اجتماعی می‌تواند پیامی را که یک تبلیغات تلویزیونی یا روزنامه‌ای منتقل می‌کند، به مخاطب القا کند. علاوه بر آن، کمپین­‌های کانال‌­های اجتماعی می­‌توانند دامنه ­وسیع‌تری از کاربران را دربر گیرند.

سهولت در مشاهده­ نتایج: به دلیل وجود طیف وسیعی از ابزار­های آنالیز و پردازش داده می‌­توانیم داده‌­ها و آمار­های خود را تحلیل کنیم و راه‌های اجرا و بهبود کمپین‌­های خود را بیابیم. البته این داده­‌ها در روش‌­های سنتی نیز می‌­توانند به دست آیند، ولی تفاوت اصلی در این است که در بازاریابی دیجیتال، داده­‌های شما به‌روز هستند و شما می­‌توانید عملکرد خود را در هر لحظه ارزیابی کنید.

تعدّد مصرف‌کنندگان: بازاریابی سنتی تعداد زیادی از کاربران خود را از دست داده است. بسیاری از افراد روزنامه، اخبار یا کتا­ب‌های خود را روی گوشی یا تبلت خود مطالعه می‌­کنند. با این شرایط بسط دادن توانایی‌های یک شرکت به حوزه دیجیتال امری ضروری به نظر می­‌رسد.

نیازی به توضیح نیست که عصر ما، عصری دیجیتال است و کسانی که همگام با این تغییر پیش می­‌روند پیشرفت خواهند کرد و افرادی که از این موج تغییر عقب بمانند، محکوم به پسرفت هستند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موبایت

شرکت دوران نوین کیش با نام تجاری ( موبایت ) به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه دهنده کمپین‌های دیجیتال بر بستر موبایل است که به ارائه خدمات متنوع در حوزه تبلیغات در ایران می‌پردازد. موبایت با تیمی متشکل از متخصصان و کارشناسان خلاق با اتکا به مفاهیم مدیریت نوین از جمله مدیریت دانش، مدیریت کیفیت، بهبود مستمر در صنعت بازاریابی و فروش تبلیغات برای اولین بار، موفق به ارائه پورتفولیو خدمات در حوزه تبلیغات بر بستر موبایل، فرای ارائه سرویس‌های موجود از طریق روش‌های بازاریابی حال حاضر ایران شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]