اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394111252510090

تبلیغات خوب است، اما نه به هر قیمتی

کد: 1394111252510090

http://j.mp/20BrxGh

، تهران , (اخبار رسمی): اخیرا برخی کسب‌وکارهای اینترنتی کشور به مدل‌هایی از تبلیغات روی آورده‌اند که نه تنها تاثیر مثبتی در میزان آگاهی از برند موردنظر یا فروش آن نخواهد داشت، بلکه با تجاوز به حریم خصوصی کاربران به مرور زمان باعث از بین رفتن جایگاه آن برند در ذهن مخاطبان می‌شود.

تبلیغات خوب است، اما نه به هر قیمتی!

از آنجایی که راهکارهای تبلیغاتی برند‌های بزرگ‌تر همیشه راهنمای تبلیغات کسب‌وکارهای نوپا است، بر آن شدیم که در ادامه این مدل‌های تبلیغاتی را بررسی، اثرات مخرب آنها را بازگو و راه‌های مقابله با آنها را توضیح دهیم.

1. تبلیغات پاپ‌آپ

همه ما با تبلیغات پاپ‌آپ آشنا هستیم، این مدل تبلیغات در دسته تبلیغات اسپم جا دارد و می‌تواند برای یک برند بسیار مخرب باشد. اگر فردی غرق در مطالعه مقاله محبوبش باشد و با کلیک بر روی یک لینک ناگهان چند پنجره جدید بدون درخواست روی مرورگر او باز شود و تبلیغات برندی را مشاهده کند که شاید یکی از برندهای مورداعتماد او باشد، ممکن است در خرید بعدی به برندی که به حریم خصوصی او تجاوز کرده است، اطمینان نکند. برای رفع این مشکل می‌توان یک Popup-Blocker بر سیستم نصب یا برای ریشه‌کن کردن آن، سرویس‌هایی که پاپ‌آپ ارائه می‌دهند را به مراجع رسمی مربوطه گزارش کرد.

2. تبلیغات سوار بر ویروس

گاهی پیش می‌آید که مرورگر مورداستفاده در هر وب‌سایتی حتی گوگل و یاهو برای کاربر، پاپ‌آپ باز کند یا همینطور شروع به نشان دادن تبلیغات در جایگاه‌های مختلف وب‌سایت‌ها کند. در اینجا خاطرنشان می‌شود که متاسفانه لپ‌تاپ یا PC حامل یک ویروس یا افزونه ویروسی است. سرویس‌هایی مثل spaceshipads روی مرورگر به صورت اتوماتیک پنجره (Tab) جدید بازکرده و وب‌سایت تبلیغ‌دهنده را بدون خواست باز می‌کنند.برای ریشه‌کن کردن آن باید از وب‌سایت‌هایی که از این‌گونه تبلیغ استفاده می‌کنند دیگر خرید نکرد تا متوجه شیوه اشتباهی که برای بازاریابی خود شده‌اند بشوند.

3. تبلیغات سوار بر سرویس‌های ارائه‌دهنده اینترنت (ISP)

متاسفانه اخیرا مشاهده شده که برخی سرویس‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی تبلیغاتی برای برخی برند‌های داخلی- خارجی انجام می‌دهند. این مدل تبلیغاتی به این صورت است که بلافاصله بعد از اولین کلیک روی یک وب‌سایت، پنجره جدیدی برای وب‌سایت آگهی‌دهنده باز می‌شود. متاسفانه از آنجایی که این مدل POPUP روی موبایل و هرگونه وسیله الکترونیکی که دارای مرورگر باشد باز خواهد شد، دیگر سیستم‌های popup-blocker هم به کار نمی‌آید. بهتر است برای ریشه‌کن کردن این مدل تبلیغاتی، دیگر از سر زدن و خرید از وب‌سایت‌هایی که از آن استفاده می‌کنند پرهیز کرد و همچنین می‌توان برای توقف موقت آن از مرورگر سافاری و کروم  استفاده کرد.

علاقه‌مندان برای آموزش‌های تکمیلی می‌توانند به لینک www.blogad.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ای‌نتورک ( Anetwork )

Anetwork یک فراهم کننده خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران است که در سال 89 و براساس نیاز جامعه به تبلیغات در فضای مجازی سرویسی جدید را ایجاد کرد تا آگهی دهندگان بتوانند تبلیغات در فضای مجازی را مدیریت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
http://goo.gl/OJKtaS
راهنمایی برای بازنشدن پنجره‌های تبلیغاتی در وبسایت‌های مختلف
http://goo.gl/O1O5Nk
راهنمایی برای بازنشدن پنجره‌های تبلیغاتی در وبسایت‌های مختلف
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی