اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394111752665017

برای برنده شدن باید جسارت باختن را نیز داشت

کد: 1394111752665017

http://j.mp/1LdDUPY

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها شاهد برگزاری کلاس‌ها و سمینارهای انگیزشی زیادی هستیم که در این میان نام دکتر ابوالفضل گیلکی به عنوان مربی مهارت‌های معنوی و زندگی زیاد شنیده می‌شود؛ فردی که اخیرا نیز طرافداران بسیاری پیدا کرده است، زیرا ظاهرا تنها کسی است که در حرفه مربیگری خود مشاوره خصوصی نیز به افراد می‌دهد. افراد زیادی با مشاوره این مربی مهارت‌های زندگی، تغییرات شگرفی را در همه جوانب زندگی تجربه و قدرت‌های معنوی دگرگونی را در زندگی خود احساس کرده‌اند.

دکتر ابوالفضل گیلکی کناری متخصص متافیزیک

مشکل اصلی جوامع این است که انسان‌ها خودشان را دوست ندارند و با خودشان آشتی نیستند. عشق در باطن انسان‌هاست. عشق الهی یکی از قوای ذهنی و معنوی انسان است

وی با ابداع مدل مدیریت صداقت و ثبت جهانی آن، اعتبار بین‌المللی در زمینه مدیریت و استانداردسازی کسب‌وکار به دست آورد و هم‌اکنون مشاور بیش از چهل شرکت داخلی و بین‌المللی است. گیلکی ضمن 10 سال تحقیق و تدریس در زمینه متافیزیک و مهارت‌های زندگی و در عین حال عضویت در مجامع بین‌المللی نظیر انجمن جهانی متافیزیک، انجمن بین‌المللی پزشکان متافیزیک، انجمن بین‌المللی شفادهندگان طبیعی و همچنین با مطالعات علمی پیرامون قدرت ذهن و متافیزیک به تبادل اطلاعات با دانشمندان این رشته پرداخته و در کنفرانس‌های علمی متافیزیک شرکت کرده است. وی به واسطه تجربیات ارزشمندی که دارد، به استاد بزرگ متافیزیک ایران ملقب شده است. بدین ترتیب می‌توان ابوالفضل گیلکی را چهره شناخته‌شده بین‌المللی در صنعت توسعه فردی دانست. این موضوع باعث شده تحقیقات و مصاحبه‌ای کوتاه با دکتر گیلکی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

 

لطفا توضیحاتی درباره کار و نحوه عملکرد مشاوره‌ای خود در زمینه متافیزیک بدهید.

من در قبال مراجعینم از روش‌های مختلفی نظیر هیپنوتیزم، مدیتیشن، مراقبه و ...استفاده می‌کنم و در مشاوره و راهنمایی‌های من تکنیک قدرت‌های معنوی و مهارت‌های زندگی کمک شایانی جهت بهبود مسائل زندگی انسان می‌کند و انسان را از اوضاع نامناسب و اسارت‌های مختلف معنوی، مالی و اجتماعی دور و مسیر خوشبختی را هموار می‌کند. من بارها قدرت متافیزیک را مشاهده کرده‌ام که انسان‌ها را از وضعیت مفلوج نجات داده و آنها را کامل ساخته است. این شعور باطنی آنها را چنان نیرومند ساخته که توانسته‌اند از این دنیای بزرگ و زیبا لذت ببرند. انسان به کمک این شعور و قدرت‌های معنوی از بسیاری مشکلات، پیچیدگی‌ها و بحران‌های دست‌وپاگیر زندگی نجات یافته و می‌تواند به روال زندگی خود حاکم باشد.

 

آیا قوانین متافیزیک در موفقیت تاثیر دارد؟

من موفقیت را در میان همه اقشار مختلف اعم از زنان و مردان و اقوام مختلف در سراسر جهان دیده‌ام که به وقوع پیوسته است. این موفقیت‌ها در درون همه انسان‌ها وجود دارد، مشروط بر اینکه از آن قوت نهانی معجزه‌آسا، که در درون هر فرد وجود دارد، استفاده کنند. در درون شعور ناخودآگاه یا شعور نهانی یا کتمان‌شده، که در حقیقت همان شعور بزرگ یا قدرت بزرگ معنوی است، عقل و خرد بی‌انتهایی خوابیده است که هر لحظه انتظار انسان را می‌کشد. این قدرت، فرد را گشاده‌نگر و قابل‌پذیرش می‌سازد و فرد می‌تواند رفیق ایده‌آل خود را پیدا کند و یا شریک بازرگانی‌اش را تشخیص دهد. این شعور به انسان امکان می‌دهد که چگونه پول موردنیاز خود را پیدا کند. همچنین این شعور این امکان را به انسان می‌دهد که چگونه به آرزوی قلبی خویش برسد. این حق طبیعی هر فردی است که قدرت تفکر خویش، احساس، محبت و زیبایی‌های آن را درک کند، اگر چه این قدرت را نمی‌توان دید، اما این قدرت در درون هر فرد وجود دارد و راه‌حلی برای پایان دادن به مشکلات است. این قدرت توانایی آن را دارد که انسان را از حالت مفلوج نجات دهد، نیرومند سازد و استطاعت تفکر را به او ببخشد و به انسان این اراده را اعطا کند تا برای هر سوال پاسخی داشته باشد. تمامی حرکات، اعمال، تجارب، علم، نوآوری، ناکامی، موفقیت، پریشانی، خوشبختی، پیشرفت، کندکاری و همه آنچه در اطراف او در جریان است را کنترل کند.

 

آیا شما در زمینه زندگی متعالی و کسب ثروت نیز مشاوره می‌دهید؟

من می‌توانم در صورتی که افراد بخواهند راه درست زندگی کردن و لذت بردن از لحظه‌های زندگی را نشان بدهم. آدم‌هایی را که انگیزه‌ای برای زندگی کردن ندارند یا گاهی در گذشته به سر می‌برند و استرس آینده را دارند یاری کنم تا با استفاده از قانون لحظه حال از زندگی لذت ببرند تا به این نتیجه برسند که زندگی یک هدیه الهی است و باید بابت تمام لحظاتش خداوند را شاکر باشیم .

 

آیا همه انسان‌ها می‌توانند خوشبخت باشند؟

بله و قطعا شرایط تغییر می‌کند و این تغییر شرایط فقط به خودتان بستگی دارد. باید تصمیم بگیرید و حرکت کنید و این عمل سخت‌ترین قسمت است. البته برای برنده شدن جسارت باختن نیز لازم است. من در مشاوره‌ها و سمینارهایم می‌آموزم که چگونه می‌توان به چیزهایی که حتی از نظر خیلی‌ها محال است، دست یافت. چون هیچ چیز غیرممکنی در این دنیا وجود ندارد. مشکل اصلی جوامع این است که انسان‌ها خودشان را دوست ندارند و با خودشان آشتی نیستند. عشق در باطن انسان‌هاست. او می‌تواند از دولت عشق بهره‌مند شود، زیرا همه محبت و عشقی را که برای شفا، سلامت، توانگری، ثروت، شادمانی و سعادت نیاز دارد در باطن خود اوست. عشق الهی یکی از قوای ذهنی و معنوی انسان است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تحقیقات متافیزیک دکتر گیلکی

شرکت علوم ماورایی دکتر ابوالفضل گیلکی به افراد کمک می‌کند تا در زندگی و کسب‌وکار خود به موفقیت‌های بزرگ برسند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان