اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394111852684804

نقش فروشگاه‌های اینترنتی در خرید آگاهانه کالا

کد: 1394111852684804

http://j.mp/1mloRgx

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با گسترش روز‌افزون اینترنت و دستاوردهای آن در زندگی بشری، مدیریت زمان به یکی از موضوعات مهم تبدیل شده است. در روش سنتی پیشین، افراد جهت اطلاع‌رسانی از محصولی خاص باید به بورس آن محصول مراجعه می کردند. مراجعه به بازار مربوطه، خود باعث صرف زمان بیشتری می‌شد که گاهی نیز فروشندگان اطلاعات نادرستی به خریداران می‌دادند و در نهایت محصول بی‌کیفیتی خریده می‌شد که نارضایتی مشتری ثمره آن بود.

نقش فروشگاه‌های اینترنتی در خرید آگاهانه کالا

سایت‌های فعال در خرید اینترنتی مانند سایت آترامارت به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازند و با حذف واسطه‌ها و همچنین ارتباط نزدیک با توزیع‌کنندگان اصلی کالاها در ایران، اجناس کاملا اورجینال و قیمت رقابتی را برای مشتریان خود فراهم می‌آورند

با فراهم شدن بسترهای اطلاعاتی در اینترنت، به تدریج دریافت اطلاعات افراد از بازارهای آن محصول منسوخ شد و افراد اطلاعات تخصصی‌تر و آموزنده‌تری را از سایت‌های معتبر داخلی و خارجی به دست آوردند.

 

در این میان باید به نقش فروشگاه‌های اینترنتی در ارائه اطلاعات محصول به خریداران اشاره کرد؛ فروشگاه‌هایی که دغدغه مشتریان را در خرید کالای معتبر و اصیل کاهش می‌دهند. فروشگاه اینترنتی آترامارت یکی از فروشگاه‌های فعال در ارائه اطلاعات به مشتریان و مشاوره خرید کالا به آنهاست.

 

این فروشگاه به‌تازگی و در کنار افتتاح بخش فروش موبایل، غرفه تبلت را نیز راه‌اندازی کرده است تا به مشتریان در خرید کالای موردنظر راهنمایی‌هایی ارائه کند و خریدار بر اساس اطلاعات دریافتی خرید خود را انجام دهد. در این غرفه تبلت‌ها در مدل‌های گوناگون دارای ویژگی‌هایی چون ضمانت اصالت کالا، گارانتی‌های معتبر، نماد الکترونیک و اعتبار کالای دیجیتال هستند.

 

امروزه نقش فروشگاه‌های اینترنتی عرضه خدماتی هنگام خرید کالا به مشتریان است تا آنها خریدی آگاهانه‌تر انجام دهند. فروشگاه اینترنتی آترامارت همچنین به دلیل عضویت در انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی امنیت خاطر را هنگام خرید کالا به مشتریان می‌دهد. یکی از اهداف اصلی این فروشگاه اینترنتی تبدیل شدن به مرجع تخصصی لپ‌تاپ است تا در خرید مشتریان اطلاعاتی صحیح در حوزه لپ‌تاپ نیز به آنها ارائه دهد.

 

سایت‌های فعال در خرید اینترنتی مانند سایت آترامارت به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازند و با حذف واسطه‌ها و همچنین ارتباط نزدیک با توزیع‌کنندگان اصلی کالاها در ایران، اجناس کاملا اورجینال و قیمت رقابتی را برای مشتریان خود فراهم می‌آورند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.atramart.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی آترامارت

تخصصی‌ترین مرجع فروش اینترنتی لپ‌تاپ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار