اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394111852715019

بوتیک؛ استارتاپی جدید در زمینه مد و پوشاک

کد: 1394111852715019

https://goo.gl/erfsD3

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ بوتیک که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کند، در دوره شتاب‌دهنده کارآفرینی آواتک پذیرفته شد.

بوتیک؛ استارتاپی جدید در زمینه مد و پوشاک

به گزارش روابط عمومی بوتیک، مشتریان می‌توانند پوشاک موردنظر خود را در این سایت جست‌وجو و حتی آنها را با یکدیگر مقایسه کنند. این امر خرید را برای آنها راحت‌تر می‌کند. ضمن اینکه بیش از 800 فروشگاه پوشاک در سراسر کشور موجود است که در این سایت امکان جست‌وجو در آن وجود دارد. مهرشاد موسی‌خانی، یکی از بنیانگذاران استارتاپ بوتیک در زمینه کسب‌وکار نوپای خود گفت: «بوتیک یک جست‌وجوگر هوشمند لباس برای پیدا کردن لباس دلخواه از فروشنده‌های آنلاین و آفلاین است.» وی در زمینه تفاوت‌های این استارتاپ با رقبا افزود: «تنوع زیاد محصولات با قیمت‌های مناسب از فروشنده‌های مختلف وجه تمایز ما نسبت به سایر رقبا است.»

موسی‌خانی در زمینه پیشرفت استارتاپ خود و هدف فعالیت در آواتک نیز گفت:‌ «بوتیک موفق شد در مدت زمان بسیار کم و بدون هیچ‌گونه تبلیغی بیش از هزار بازدیدکننده در روز جذب وب‌سایت کند و ما در تلاشیم این تعداد را روز‌به‌روز افزایش دهیم.»

در این سایت، فروشندگان تصاویر محصولات خود را همراه با نام و اطلاعات تماس در بوتیک قرار می‌دهند و این موضوع، تصمیم‌گیری برای خرید را برای مشتریان آسان می‌کند.

گفتنی است که آواتک یک برنامه شتاب‌دهی 6 ماهه است که طی آن استارتاپ‌های پذیرفته‌شده، طی 6 ماه می‌توانند از سرمایه اولیه، کمک و پشتیبانی راهنمایان برجسته استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استارتاپ بوتیک می‌توانند به آدرس www.BOTiCk.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بوتیک

سایت بوتیک پاساژی است مجازی برای فروشندگان و خریداران پوشاک. فروشندگان تصاویر محصولات خود را همراه با نام و اطلاعات تماس در بوتیک قرار می‌دهند. در بوتیک تنوع بی‌نظیری از مدل لباس از جمله لباس مجلسی، مانتو، شال و روسری، کت و شلوار، کیف و کفش، لباس بچه‌گانه و ... از بیش از 800 فروشگاه پوشاک در سراسر کشور موجود است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]