کد: 1394120453474875

در هشتمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران از نگاه داوران و مردم:

نقدستان، برترین وب‌سایت نقد و بررسی کالا و خدمات ایران شد

کد: 1394120453474875

http://j.mp/1UkjBrv

، تهران , (اخبار رسمی): نقدستان مرجع تخصصی نقد و بررسی کالاها در هشتمین دوره جشنواره وب ایران به‌عنوان برترین سایت در گروه نقد و بررسی کالا و خدمات از نگاه داوران و مردم انتخاب شد. در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران 15هزار وب‌سایت در 4 گروه وب با یکدیگر به رقابت پرداختند که پس از انتخاب مردمی و رای مردمی، وب‌سایت نقدستان موفق به کسب رتبه برتر در بخش نقد و بررسی کالا و خدمات از نگاه داوران و مردم به‌طور مشترک شد.

نقدستان؛ مرجع تخصصی نقد و بررسی به زبان پارسی

به گزارش روابط عمومی وب‌سایت نقدستان، این وب‌سایت که مرجع تخصصی نقد و بررسی کالاهای الکترونیکی به زبان پارسی محسوب می‌شود، از مهرماه سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف از راه‌اندازی این وب‌سایت جمع‌آوری و نمایش تمامی مطالب و اطلاعات هر کالا به کاربران ایرانی است که منجر به ارتقای سطح دانش آنها و بهبود تجربه خریدشان می‌شود.

شهروز چرکچی، سردبیر و یکی از بنیانگذاران نقدستان، در رابطه با کسب رتبه برتر این وب‌سایت از نگاه داوران و همچنین مردم در جشنواره وب ایران گفت: «سال‌ها در فکر اجرای ایده نقدستان بودم، بنابراین در ابتدای سال 94، تصمیم گرفتم در این سال نقدستان را راه‌اندازی کنم و به کمک محمدرضا عبادی‌پور، دیگر بنیانگذار نقدستان، شروع به اجرای ایده‌هایمان کردیم. تنها 2 ماه پس از آغاز، در الکامپ به‌عنوان یکی از استارتاپ‌هایی که از شورای صنفی تهران غرفه دریافت می‌کردند انتخاب شدیم و در الکامپ از سایتمان رونمایی رسمی کردیم. حال پس از تنها 5 ماه از شروع فعالیت نقدستان، با دریافت جایزه برترین وب‌سایت نقد و بررسی ایران در سال 94، انگیزه‌مان چند برابر شد که این ایده را به کمک کاربرانمان و تیم فوق‌العاده‌ای که داریم، قوی‌تر از گذشته دنبال کنیم. خوشحال‌کننده‌ترین نکته جشنواره این بود که هم از نگاه داوران و هم از نگاه مردم به‌عنوان سایت برتر برگزیده شدیم.»

وی همچنین در زمینه برنامه‌های این وب‌سایت در آینده و پس از کسب این موفقیت افزود: «نقدستان تازه در نقطه ابتدایی راه است و کارهای پیش رویمان بسیارند، اما با توجه به امکان ثبت نقد و نظر برای کاربران که در سایت قرار دادیم و پروژه‌هایی که به‌زودی اجرا خواهیم کرد، امید زیادی داریم که با مشارکت مردم به‌زودی اصلی‌ترین مرجع کسب اطلاعات در مورد کالا در بین ایرانیان سرتاسر جهان باشیم.»

محمدرضا عبادی‌پور، مدیر فنی و بنیانگذار نقدستان نیز در رابطه با آینده نقدستان گفت: «در نقدستان قصد داریم فضایی را ایجاد کنیم تا کاربران به‌راحتی بتوانند مطلب موردنظر خود را برای مطالعه پیدا کنند. همچنین اطلاعات، نظر و تجربه کاربری‌شان را در مورد کالاهای مختلف منتشر کنند. در ضمن، با مدنظر قرار دادن سرعت ‌بالا و فضایی امن در سایت، قصد داریم محیطی را فراهم کنیم که کاربر در آن احساس راحتی کند و در آن با سایر کاربران، به تبادل اطلاعات و دانش مشغول شود.»

گفتنی است که در اختتامیه هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران که امسال در سالن همایش کتابخانه ملی و در تاریخ 3 اسفند 94 برگزار شد، پس از انتخاب و رای مردمی، وب‌سایت نقدستان موفق به کسب رتبه برتر در بخش نقد و بررسی کالا و خدمات از نگاه داوران و مردم به‌طور مشترک شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره وب امسال می‌توانند به سایت www.iwmf.ir و در مورد وب‌سایت نقدستان به آدرس http://www.naghdestan.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت نقدستان

نقدستان مرجع تخصصی نقد و بررسی فارسی است. در وب‌سایت نقدستان، می‌توانید کلیه اطلاعات لازم در مورد هر کالا اعم از کالاهای دیجیتالی مثل موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و دوربین، لوازم صوتی و تصویری، لوازم‌خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی و ...، خودرو، کالاهای فرهنگی مانند فیلم، کتاب، آلبوم موسیقی و بازی را کسب کنید.