اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120553565089

جابینجا به عنوان بهترین وب‌سایت اشتغال و کاریابی در ایران شناخته شد

کد: 1394120553565089

https://goo.gl/92yCNJ

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران که در کتابخانه ملی تهران برگزار شد، جابینجا از میان بیش از 13 هزار وب‌سایت نامزد‌شده، از نگاه مردمی و داوری، تندیس بهترین وب‌سایت اشتغال و کاریابی را به خود اختصاص داد.

کسب عنوان بهترین سایت اشتغال و کاریابی توسط جابینجا در هشتمین جشنواره وب ایران از نگاه مردم و داوران

در میان تمام ‌وب‌سایت‌های آگهی استخدامی که به انتخاب شغل مثل خرید و فروش نگاه می‌کنند، جابینجا شیوه جدیدی را پیش گرفته که بیشتر مورد پسند کارجویان است! رسیدن به رتبه زیر 600 در ایران (از نظر تعداد بازدیدکننده) در کمتر از 5 ماه، گواه این ادعاست

به گزارش روابط عمومی جابینجا، در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران، جابینجا به عنوان بهترین وب‌سایت در گروه اشتغال و کاریابی شناخته شد. برگزیدگان این جشنواره به دو صورت داوری و مردمی انتخاب می‌شوند، که جابینجا موفق شد در هر دو دسته جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.

جابینجا با رویکردی متفاوت به مبحث کاریابی و استخدام آنلاین فعالیت خود را جهت‌دهی کرده است. تمرکز اصلی در جابینجا بر این است که کارجویان را به شغل رویایی‌شان برساند. جابینجا به کارجو این امکان را می‌دهد تا ظرف چند دقیقه یک رزومه استاندارد بسازد و بر اساس ویژگی‌های شخصی و حرفه‌ای‌اش پیشنهادهای کاری مرتبط دریافت کند. هر سازمان در جابینجا دارای یک پروفایل است که اطلاعات کاملی از فعالیت شرکت و فرهنگ سازمانی آن در اختیار کارجو قرار می‌دهد. همچنین جابینجا به شرکت‌ها امکانات پیشرفته‌ای ارائه می‌کند تا بتوانند نیروی متخصص مورد نیازشان را با هزینه بهینه‌تر و زمان کوتاه‌تر بیابند.

محمدرضا خانی، مدیرعامل و موسس جابینجا در خصوص این رخداد گفت: « این وبسایت مفهوم جدیدی از کاریابی را مطرح کرده است. ما معتقدیم که مسیر شغلی و محیط کاری تاثیر مستقیمی بر زندگی‌مان دارد. از این رو تمام سعی ما بر این بوده که رضایت شغلی را در ایران بهبود بخشیم. یک استخدام بهینه، هم برای کارکنان لذت‌بخش‌تر است و هم از هزینه‌های کارفرما در طولانی‌مدت می‌کاهد.»

وی افزود: «در کشور ما نگاهی سنتی به مقوله استخدام وجود دارد. متاسفانه این نگاه حتی به وب‌سایت‌های کاریابی هم سرایت کرده است! در میان تمام ‌وب‌سایت‌های آگهی استخدامی که به انتخاب شغل مثل خرید و فروش نگاه می‌کنند، جابینجا شیوه جدیدی را پیش گرفته که بیشتر مورد پسند کارجویان است! رسیدن به رتبه زیر 600 در ایران (از نظر تعداد بازدیدکننده) در کمتر از 5 ماه، گواه این ادعاست.»

روزنامه دنیای اقتصاد در این مورد می‌نویسد: «اکثر این سایت‌ها برای افرادی مناسب است که یا در خارج زندگی می‌کنند یا اگر هم در ایران زندگی می‌کنند، به دنبال مهاجرت هستند. این سایت‌های انگلیسی‌زبان برای ایرانیانی که در داخل کشور به دنبال یک شغل مناسب هستند کمک چندانی نمی‌کند... جابینجا سعی دارد بهترین فرصت‌های شغلی به کاربران جویای کار را  متناسب با استعدادها، تخصص و علایق شخصی‌شان به آنها معرفی کند. همچنین این سایت به کارفرمایانی که به دنبال نیروی بااستعداد و حرفه‌ای در بخش تکنولوژی می‌گردند نیز کمک می‌کند. در واقع این سایت براین باور است که پیدا کردن یک متخصص با استعدادهای مورد نظر یک سازمان یا شرکت که با فرهنگ سازمانی کارفرمایان نیز سازگار باشد کار آسانی نیست، اما این سرویس می‌تواند مراحل پیدا کردن این افراد را ساده‌تر کند.»

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره وب ایران می‌توانند به سایت http://iwmf.ir و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وب‌سایت استخدامی جابینجا به آدرس www.jobinja.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جابینجا (Jobinja)

جابینجا پلتفرمی برای جذب نیروی انسانی متخصص در ایران است. شرکت‌ها با درج آگهی استخدام در جابینجا و استفاده از امکانات حرفه‌ای، امکان دسترسی به صدها کاندید مرتبط برای موقعیت شغلی شرکت‌شان را خواهند داشت. جابینجا می‌کوشد تمام امکانات مورد نیاز برای یک استخدام ایده‌آل را در یک ابزار واحد جمع‌آوری کند تا جذب نیروی انسانی با هزینه کمتر و سرعت بیشتر امکان‌پذیر شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]