اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243705089

جابینجا منتشر کرد

فهرست ۵۰ شرکت برتر ایران برای کار

کد: 13951221243705089

https://goo.gl/mzfidS

، تهران , (اخبار رسمی): با نزدیک شدن به آخرین روزهای سال،‌ «جابینجا» فهرست ۵۰ شرکت برتر ایران در جذب و استخدام نیرو را در سال ۱۳۹۵ منتشر کرده است. این فهرست بر اساس بررسی شاخص‌های مختلف در ۹۰ روز اخیر تهیه شده است و بناست تا به صورت هفتگی به‌روزرسانی ‌شود.

فهرست ۵۰ شرکت برتر ایران برای کار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جابینجا ، این شرکت‌ها بر اساس شاخص‌های محبوبیت سازمان در بین کارجویان، فعالیت در جذب نیرو و بررسی رزومه‌های دریافتی رتبه‌بندی شده‌اند. 
محبوبیت یک سازمان میان کارجویان، علاوه بر تسهیل و تسریع استخدام متخصصان کارآمد،‌ مزیت رقابتی ارزشمندی را در مقایسه با رقیبان برای سازمان ایجاد می‌کند. محبوبیت شرکت میان کارجویان به استخدام کارمندانی باانگیزه می‌انجامد و در نهایت در بهره‌وری و سوددهی سازمان تاثیر شایانی دارد. 
در سطح بین‌المللی با توجه به اهمیت جذب و نگهداشت نیروهای متخصص، تقویت برند سازمان از دید کارجویان به یکی از داغ‌ترین مباحث منابع انسانی بدل شده است و به عنوان یکی از رکن‌های رقابت در بازار کار در نظر گرفته می‌شود. 
محمدرضا خانی، مدیرعامل و موسس جابینجا با تاکید بر اهمیت نقش برندسازی منابع انسانی در افزایش توان رقابتی سازمان‌ها، اظهار داشت:  "تعریف و اجرای استراتژی رقابتی از سوی کارمندان یک سازمان انجام می‌شود. نیروهای سازمان با شناسایی فرصت‌ها از دل چالش‌ها، تولید خدمات و کالاهای جدید و با تکیه بر خلاقیت و پشتکار خود در افزایش سهم بازار سازمان خود تاثیر می‌گذارند. بازار کار ایران نیز در مسیر رشد خود،‌ بیش از پیش به اهمیت منابع انسانی در موفقیت سازمان واقف شده است و هدف ما از انتشار فهرست شرکت‌های برتر ایران برای کار،‌ تاکید بر تلاش مثبت سازمان‌ها در برندسازی منابع انسانی است.” 
اهمیت محبوبیت سازمان از دید کارجویان‌ در مشاغلی که رقابت نزدیک‌تری برای جذب نیروهای برتر دارند،‌ نمود بیشتری پیدا می‌کند. سازمان‌های محبوب‌تر می‌توانند با صرف هزینه و تلاش کمتر،‌ رقیبان را در رقابتی سر به سر برای جذب نیرو‌ در مشاغل کلیدی پشت سر ‌گذارند. در نهایت، جذب طیف مناسبی از نیرو‌های کارآمد،‌ به رشد سازمان و تقویت توان اجرایی آن برای پاسخگویی به نیازها و اولویت‌ها در بازار تجاری می‌انجامد. 
برای جزئیات بیشتر می‌توانید به فهرست ۵۰ شرکت برتر ایران برای کار رجوع کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جابینجا (Jobinja)

جابینجا پلتفرمی برای جذب نیروی انسانی متخصص در ایران است. شرکت‌ها با درج آگهی استخدام در جابینجا و استفاده از امکانات حرفه‌ای، امکان دسترسی به صدها کاندید مرتبط برای موقعیت شغلی شرکت‌شان را خواهند داشت. جابینجا می‌کوشد تمام امکانات مورد نیاز برای یک استخدام ایده‌آل را در یک ابزار واحد جمع‌آوری کند تا جذب نیروی انسانی با هزینه کمتر و سرعت بیشتر امکان‌پذیر شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]