اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120553595085

در هشتمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران از نگاه داوران:

همخونه دات‌آی‌آر به عنوان برترین سایت شبکه اجتماعی در ایران شناخته شد

کد: 1394120553595085

http://j.mp/1SWLZ3n

، نهاوند , (اخبار رسمی): در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران در سال 94شبکه اجتماعی همخونه در شاخه‌ شبکه های اجتماعی رتبه نخست را از نگاه داوران کسب کرد.

همخونه ، برترین وبسایت شبکه اجتماعی در هشتمین جشنواره وب ایران

محمد شهبازی ، مدیر شبکه اجتماعی همخونه : همخونه یک شبکه اجتماعی بومی نوپا می باشد و برای پیشرفت نیازمند حمایت های دولتی و حتی ایجاد شرایط محیط رقابتی سالم برای پیشرفت دارد .

جشنواره وب ایران در سال 1387 برای اولین در ایران برگزار شد. به رسم هر ساله از میان سایت های فعال در تمامی حوزه های وب و در گروه های مختلف یک سایت را به عنوان سایت برتر سال معرفی میکند ، امسال و در هشتمین سال برگزاری این جشنواره ، سایت همخونه در شاخه شبکه های اجتماعی رتبه نخست را کسب کرد.

محمد شهبازی، عضو تیم مدیریت  شبکه اجتماعی همخونه در این جشنواره گفت: «با توجه به رشد کاربران اینترنت نسبت به چندین سال اخیر و  همچنین آسان شدن ارتباطات نیاز مردم برای گذراندن اوقات فراغت در شبکه‌های اجتماعی کاملا احساس می شود. در همین راستا در سال 1391 با مطالعاتی که در این زمینه داشتیم با تشکیل تیمی قوی و متخصص زمینه لازم برای احداث یک شبکه اجتماعی بومی را در دستور کار قرار دادیم. با تمام مشکلات و فراز و نشیب‌هایی که وجود داشت توانستیم بازخورد بسیار خوبی با توجه به مطالعاتی که داشتیم به دست بیاوریم. تمامی تمرکز ما در حال حاضر برای ایجاد پایگاهی برای همه مخاطبان است و در کنار این سرگرمی‌ها در نظر داریم بخش‌های تخصصی متناسب با تیپ‌های شخصیتی متفاوت با توجه به اینکه مخاطبان ما مردم عمومی هستند به سایت اضافه کنیم. امیدواریم بتوانیم نظر تمامی مردم کشور را به سمت شبکه های اجتماعی داخلی سوق دهیم و دیدگاه‌های اشتباه یا ناصحیح مردم را اصلاح کنیم.»

وی همچنین در زمینه برنامه‌های این وبسایت در آینده و پس از کسب این موفقیت افزود: «همخونه یک شبکه اجتماعی بومی نوپا است  و برای پیشرفت نیازمند حمایت های دولتی  و حتی ایجاد شرایط محیط رقابتی سالم برای پیشرفت است. در نظر داریم که اپلیکیشینی برای سایت ایجاد کنیم هرچند کارهای مقدماتی انجام شده اما به خاطر یک سری مسائل پروژه متوقف شده که حتما با جدیت بیشتری این موضوع پیگیری می‌شود همچنین در نظر داریم بخش‌های جدیدی به سایت اضافه کنیم که 2 بخش 50٪ پیشرفت داشته اند و طی ماه های آینده رونمایی می‌شوند.»

علاقمندان برای برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت همخونه به آدرس hamkhone.ir  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه اجتماعی همخونه

پروژه ساخت شبکه اجتماعی همخونه در آبان ماه سال 1391 استارت خورد و توانست در مدت زمان کوتاهی حدود چندین ماه بالای بیست هزار کاربر را جذب نماید و تا به این لحظه همخونه دارای 70 هزار کاربر فعال می باشد و امیدواریم که در سال های آینده و با کمک سازمان های داخلی این عدد را به رقم های میلیونی برسانیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]