اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120853725106

تقدیرنامه 3‌ستاره تعالی سازمانی به شرکت سپ اهدا شد

کد: 1394120853725106

http://j.mp/1TJCmnr

، تهران , (اخبار رسمی): در سیزدهمین همایش تعالی سازمانی که با حضور مدیران دولتی و سازمان‌های مختلف شرکت‌کننده برگزار شد، شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، تقدیرنامه ارزشمند 3 ستاره تعالی سازمانی را کسب کرد.

سپ، برنده تقدیرنامه 3‌ستاره تعالی سازمانی شد

به گزارش روابط عمومی سپ، در سیزدهمین همایش تعالی سازمانی که با حضور مدیران دولتی و سازمان‌های مختلف شرکت‌کننده در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، موفق به دریافت تقدیرنامه ارزشمند 3 ستاره تعالی سازمانی شد. در این مراسم، حسین واعظ قمصری، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان، تقدیرنامه 3 ستاره و  تندیس یادبود این مراسم را از ریاست مرکز تعالی سازمانی و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی دریافت کرد.

این شرکت در اولین حضور خود در ارزیابی سال 1392، گواهی تعهد به تعالی سازمانی را دریافت کرده بود، اما در سال جاری و در اولین تجربه این شرکت در سطح تقدیرنامه، با رشدی چشمگیر موفق به دریافت تقدیرنامه 3 ستاره شد.

شایان ذکر است که اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آنها توسط گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس «الگوی تعالی سازمانی» است که وضعیت سازمان‌ را در میزان دستیابی به انتظارات الگوی تعالی سازمانی مشخص می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) به نشانی www.sep.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرداخت الکترونیک سامان (سپ)

ارائه کننده خدمات و راهکارهای پرداخت الکترونیک بر بستر کارتخوان، اینترنت و تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]