اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120953815120

در گفت‌وگو با یک فعال بازار مسکن مطرح شد:

رکود بازار مسکن، فعالیت‌ها را کند کرد، اما متوقف نکرد

کد: 1394120953815120

http://j.mp/1XSNVcC

، شهریار , (اخبار رسمی): حدود سه سال از خواب بازار مسکن می‌گذرد؛ بازاری که می‌توان گفت با بیش از 300 بخش صنعتی ارتباط مستقیم و غیرمستقیم دارد. کارشناسان معتقدند که با توافق ایران با کشورهای 1+5 بازار مسکن تحولاتی را تجربه می‌کند، اما این تحولات به این زودی رخ نخواهد داد.

نمای مجتمع مسکونی آریو

حسین عزیزی، فعال بازار مسکن درباره وضعیت کنونی این بازار گفت: «در حال حاضر بازار مسکن در رکود به سر می‌برد و دلیل آن نیز پایین بودن قدرت خرید مردم و بالا بودن سودهای بانکی است.»

وی ادامه داد: «پیش‌بینی می‌کنم در 6ماهه دوم سال 95 این وضعیت بهبود یابد. البته این امر در صورتی امکان‌پذیر است که وضعیت مالی دولت نیز بهتر شود. همچنین دولت سیاست‌هایی را در پیش بگیرد که قدرت خرید مردم بیشتر شود؛ به عنوان مثال می‌تواند وام‌های 80 تا 100 میلیون تومانی با سود 10درصد و بازپرداخت 20 ساله و سپرده‌گذاری کوتاه‌مدت به متقاضیان مسکن بدهد.»

این فعال بازار مسکن که مدیرعامل شرکت ساختمانی تحکیم‌سازه شهریار نیز هست، درباره اجرای یکی از پروژه‌های در دست احداث این شرکت گفت: «پروژه را زمانی آغاز کردیم که بازار وارد رکود شده بود و بسیاری از فعالان بازار به ما می‌گفتند که شما در این امر موفق نمی‌شوید، اما می‌توان گفت که با استفاده از خلاقیت و جلب اعتماد مردم تاحدودی موفق به این امر شدیم که در وضعیت رکودی بازار به فعالیت خود ادامه داده و افرادی را نیز صاحب خانه کنیم.»

وی ادامه داد: «در شرایطی که بسیاری از کلاهبرداری‌ها در حوزه پیش‌فروش مسکن رخ می‌دهد، تلاش کرده‌ایم تا این کلاهبرداری‌ها را با ثبت‌نام اینترنتی رفع کنیم. به این معنی که خریداران با مراجعه به سایت شرکت می‌توانند نام واحدهای فروخته‌شده را ببینند و این امر از کلاهبرداری در خرید مسکن جلوگیری می‌کند. این اطلاعات هر دوماه یکبار به‌روز می‌شود. همچنین گروه تلگرامی نیز به منظور پاسخگویی آنلاین و شفاف به پیش‌خریداران و ایجاد ارتباط بین آنها راه‌اندازی شده است. نکته مهم این است که رکود در بازار مسکن روند فعالیت در این بازار را بسیار کند کرده بود، اما برخی فعالان بازار مسکن با اجرای سیاست‌ها و خلاقیت‌هایی موفق شدند فعالیت خود را ادامه دهند و روند کار آنها متوقف نشد.»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه فعالیت این شرکت می‌توانند به آدرس www.tssh.co.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تحکیم سازه شهریار

شرکت تحکیم سازه شهریار از سال 1379 فعالیت خود را بصورت رسمی در زمینه امور پیمانکاری راه و انبیه، تولید قطعات بتنی، تولید آسفالت و سایر صنایع شنی، ساخت و فروش واحدهای مسکونی و تجاری آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان