اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394121053885091

در حاشیه سفر مدیران ارشد شرکت ایلی به تهران عنوان شد

بازار صنعت قهوه در ایران روبه‌رشد است

کد: 1394121053885091

https://goo.gl/nnfuH5

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از مدیران عالیرتبه صنعت قهوه، از شرکت قهوه ایلی ایتالیا با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه با فعالان صنعت قهوه در ایران به تهران آمدند. ادیت دی سانتی مدیر بخش خاورمیانه، جوزپه تاکاری مدیر بازاریابی بین‌المللی و جیاکوم بیویانو قائم‌مقام مدیرعامل شرکت قهوه ایلی در سفر خود به تهران با فعالان صنعت قهوه در ایران به گفت‌وگو نشستند. هدف از این سفر بررسی و شناسایی پتانسیل‌های موجود جهت سرمایه‌گذاری در صنعت قهوه ایران بود.

بازار رو به رشد صنعت قهوه در ایران

ادیت دی‌سانتی در حاشیه نشست مدیران ایلی و فعالان صنعت قهوه در ایران گفت: «ایران یکی از بازارهای روبه‌رشد صنعت قهوه است و قهوه ایلی در حال حاضر به 149 کشور در دنیا صادر می‌شود. هدف از این سفر نیز بررسی و شناسایی پتانسیل‌های موجود جهت سرمایه‌گذاری در صنعت قهوه ایران است. ایلی هم‌اکنون روزانه بیش از 90 تن قهوه تولید می‌کند که در تمام کشورها و از جمله در ایران به‌عنوان یک قهوه باکیفیت و با استانداردی بالا شناخته می‌شود. همچنین در سراسر جهان بیش از 100 هزار رستوران و کافه برتر دنیا از قهوه ایلی استفاده می‌کنند.»

وی در ادامه گفت: «ایلی همواره به کیفیت محصول خود اهمیت زیادی می‌دهد. این شرکت قهوه خود را از 9 کشور مختلف در دنیا که بهترین و مرغوب‌ترین دانه قهوه عربیکا را تولید می‌کنند، تهیه و فرآوری می‌کند. همچنین توجه ویژه‌ای به تمامی بخش‌های مرتبط به کسب‌وکار ایلی در صنعت قهوه دارد. بر این اساس، استراتژی ایلی مبتنی بر سه اصل؛ همکاری مستقیم با تولید‌کنندگان قهوه، تشویق آنها در راستای تولید باکیفیت و نیز انتقال دانش به تولیدکنندگان است؛ از جمله فعالیت‌های ایلی در زمینه انتقال دانش به تولیدکنندگان قهوه می‌توان به تأسیس تنها دانشگاه قهوه در دنیا، در شهر تریست (Trieste) ایتالیا اشاره کرد.»

بهاءالدین سادات تهرانی، مدیرعامل سازیبا نیز درباره سفر مدیران شرکت قهوه ایلی به ایران گفت: «صنعت قهوه در ایران یک بازار روبه رشد است و از سوی دیگر، گرایش به نوشیدن قهوه در میان نسل جوان روزبه‌روز افزایش می‌یابد. ایلی یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای قهوه در دنیاست و سازیبا به‌عنوان واردکننده همواره تلاش کرده تا با توجه به افزایش شناخت بیشتر مصرف‌کننده از قهوه، بهترین محصول را به‌ دست مصرف‌کنندگان ایرانی برساند.»

سادات تهرانی همچنین درباره مصرف‌کنندگان قهوه ایلی در ایران گفت: «بیشترین مشتریان ایلی در ایران کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های پنج‌ستاره هستند. سازیبا در دو سال اخیر حتی با توجه به برخی مسائل، قیمت قهوه وارداتی ایلی را که از گران‌ترین قهوه‌های دنیاست در ایران ثابت نگه داشته است. البته باید توجه کرد که میزان تعرفه‌های گمرکی قهوه بسیار بالاست و این کار را برای فعالیت نمایندگی‌های انحصاری و واردکننده‌های قهوه دشوار کرده است. همچنین تعرفه‌های بالای گمرکی برای قهوه به‌عنوان یک کالای لوکس باعث شده است که فضا برای واردات غیرقانونی قهوه فراهم شود. به همین دلیل در تلاش هستیم که نگاه موجود نسبت به لوکس بودن قهوه را تغییر دهیم تا علاوه بر تعدیل تعرفه‌های گمرگی، قهوه نیز به قیمت مناسبی به‌دست مصرف‌کننده برسد.»

گفتنی است گروه شرکت‌های سازیبا از حدود 6 سال پیش، نمایندگی رسمی قهوه ایلی در ایران را بر عهده دارد و در هر سه بخش فعالیت‌های خود شامل آرایشی - بهداشتی، غذایی و نوشیدنی، با هدف ایجاد پل ارتباطی میان شرکت‌های معتبر بین‌المللی و فعالان عرصه صنعت در حال فعالیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قهوه ایلی(illy coffee)

گروه شرکت‌های سازیبا در سال 1377 فعالیت خود را با هدف ایجاد پل ارتباطی میان شرکت‌های معتبر بین‌المللی و فعالان عرصه صنعت، جهت ترکیب دانش جهانی و ارائه راه حل‌های نوین بومی‌سازی‌شده در صنایع مختلف آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]