اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394121854185003

با راه‌اندازی کمپین نظرگردی

فرصت برای انتخاب آگاهانه کسب‌و‌کارهای ایرانی فراهم شد

کد: 1394121854185003

http://j.mp/24Wfpmj

، تهران , (اخبار رسمی): نبود نظرات متفاوت درباره کسب‌وکارها، به وضوح در کشور ما به چشم می‌خورد. به طوری که انتخاب بهترین‌ها غیرممکن شده و فرهنگ عمومی جامعه را به سمت انتخاب براساس تجربه شخصی، سوق داده است. براین اساس، آی‌برتر که بیشترین اطلاعات را از کسب‌وکارهای ایران دارد، درنظر دارد امکانی را فراهم کند، تا همگان بتوانند نظر خود را درباره هر کسب‌وکار به راحتی اعلام کنند و نظرات به شکل مناسبی در اختیار سایرین قرار گیرد تا آنها نیز بتوانند انتخابی آگاهانه داشته باشند.

دایره‌های نظرگردی

کمپین نظرگردی به این صورت است که کاربران به هر طریقی و با توجه به خلاقیت خود می‌توانند از کسب‌وکارهای مورد نظر خود تصاویری تهیه و نظر خود را با نمایش دایره نظرگردی در تصویر گرفته شده، نسبت به آن کسب‌وکار اعلام کنند، سپس کاربران تصویر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به همراه تگ #نظرگردی منتشر کنند.

به گزارش روابط‌عمومی آی‌برتر، رضا حسامی‌فرد، مدیر این وبسایت در رابطه با فراهم شدن امکان نظردادن درخصوص کسب‌و‌کارهای ایرانی گفت: «فرض کنید اتومبیل خود را به یک تعمیرگاه برده‌اید. چه حسی دارید وقتی با کمترین هزینه، آن را تعمیر می کند و کیفیت کارش نیز خیلی بهتر از سایر تعمیرگاه‌هاست. قبول دارید خیلی خوب است که بتوانید نظر خود را درباره آن به سایر مردم بگویید و به نوعی از او تشکر کنید. گاهی هم ممکن است بخواهید از کسب و کاری که از آن سرویس گرفته‌اید انتقاد کنید. چرا باید دیگران هم اشتباه شما را در انتخاب این کسب‌وکار تکرار کنند بنابراین با اینکار می‌توان فرصت انتخاب آگاهانه کسب‌و‌کارها را به دیگران داد.»

وی افزود: «معرفی این قابلیت در آی‌برتر با کمپینی بزرگ همراه شده است تا به نوعی مخاطبان را با فرهنگ نظرگردی و انتقال تجربیاتشان به دیگران آشنا کند. علاوه بر آن برای تشویق مخاطبان، جوایز ویژه‌ای نیز برای شرکت‌کنندگان در این کمپین در نظر گرفته شده است. در کمپین #نظرگردی، مخاطبان می‌توانند با استفاده از دایره‌های رنگی نمادین، نظر خود را، از کسب‌و‌کار مورد نظر، به صورت تصویری ارائه کنند. این نماد به گونه‌ای طراحی شده است که هر فرد به کمک آن می‌تواند میزان رضایت خود را از مشتری‌مداری، اعتماد و اعتبار به کسب‌وکارهایی که امتحانشان کرده نشان دهد.»

به این ترتیب سه دایره بنفش، آبی و سبز، دایره‌های کمپین نظرگردی را تشکیل می‌دهند:

  • دایره بنفش یا کسب‌وکار محبوب، به معنای مشتری مداری یک کسب‎وکار است و به نوعی می‌توان آنرا پاسخ به این پرسش دانست که: آیا این کسب و کار پاسخگوی نیاز شما هست یا نه؟
  •  دایره آبی یا کسب‌وکار معتمد، به معنای اعتماد به یک کسب‌وکار است و می‌توان آنرا پاسخ به این پرسش دانست که: آیا این کسب و کار را به دیگران پیشنهاد می کنید؟
  • دایره سبز یا کسب‌وکار معتبر، به معنای اعتبار یک کسب‌وکار است و می‌توان آنرا پاسخ به این پرسش دانست که: آیا این کسب‌وکار را به کسب‌وکارهای مشابه ترجیح می‌دهید؟

حسامی‌فرد با بیان اینکه روال اجرایی کمپین نظرگردی به این صورت است که کاربران به هر طریقی و با توجه به خلاقیت خود می‌توانند از کسب‌وکارهای مورد نظر خود تصاویری تهیه کنند و نظر خود را با نمایش دایره نظرگردی در تصویر گرفته شده، نسبت به آن کسب‌وکار اعلام کنند، ادامه داد: «سپس کاربران تصویر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به همراه تگ #نظرگردی منتشر کرده و همچنین آن‌را به دایرکت پیج اینستاگرام  iBartar ارسال می‌کنند. تصویر ارسالی به نام کاربران در پیج اینستاگرام iBartar.nazargardi منتشر و در انتها، تصویری که بیشترین لایک را به خود اختصاص دهد به عنوان برنده انتخاب خواهد شد.»

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال تصاویر و کسب لایک، انتهای اسفندماه94 است و به 3تصویر برتر جوایز ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس  ibartar.com/nazargardi مراجعه کرده  همچنین می توانند صفحه  iBartar.nazargardi را در اینستاگرم  دنبال کرده تا عکس های ارسالی و رقابت شرکت کنندگان را مشاهده کنند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌برتر

آی برتر بزرگ‌ترین بانک اطلاعاتی کسب‌وکارها و خدمات شهر است که کمک می‌کند کسب‌وکاری نباشد که از محل دقیق آن مطلع نباشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
https://cafebazaar.ir/login/?next=/account/?l=fa
لینک دانلود نصب اپلیکیشن آی‌برتر در کافه بازار
https://itunes.apple.com/us/app/id955754291
لینک دانلود اپلیکیشن آی‌برتر در آی‌تونز
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسابقه و فراخوان

رویدادمرتبط:

| آخرین مهلت ارسال تصاویر و کسب لایک در کمپین نظرگردی آی‌برتر