اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395012554855003

پنج راه برای رونق و توسعه کسب‌وکارهای ایرانی

کد: 1395012554855003

https://goo.gl/usgjEm

، تهران , (اخبار رسمی): راهکاری جدید تحت‌عنوان «آی برتر» به صاحبان کسب‌و کارهای مختلف ارائه شده که به آنها این قابلیت را داده‌است که ویژگی‌های فعالیت اقتصادی خود را به مخاطب، بدون واسطه و با شفافیت، ارائه کنند. ساختار ایجادشده از ارتباط بین مشتری و کسب‌وکار در این اپلیکیشن را می‌توان ساختار موثر تبلیغاتی در آینده بازاریابی اینترنتی دانست. محیطی مجازی که در آن مشتری و صاحب کسب‌وکار هر دو حضور داشته و به ارائه محصولات، علایق و نیازمندی‌های خود پرداخته و راهی ساده برای ارتباط دارند.

پنج راه برای رونق و توسعه کسب و کارهای ایرانی

علاوه بر این، ویژگی جدیدی در این اپلیکیشن وجود دارد تا کاربر نظر و امتیاز خود را به کسب و کار موردنظر اختصاص بدهد. به این وسیله زمینه استفاده از تجربیات سایر کاربران درباره کسب‌و‌کارهای گوناگون، فراهم می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی آی برتر، سامانه مرجع اطلاعات تماس و موقعیت مکانی کسب‌و‌‌کارها در سطح کشور است. در اپلیکیشن آی برتر، کاربر می‌تواند اطلاعات مربوط به کسب‌و‌کارهای نزدیک و یا دسته‌بندی مورد نظر خود را یافته و اطلاعاتی را درباره آنها به دست آورد. علاوه بر این، ویژگی جدیدی در این اپلیکیشن وجود دارد تا کاربر، نظر و امتیاز خود را به کسب‌وکار موردنظر اختصاص دهد. به این ترتیب زمینه استفاده از تجربیات سایر کاربران درباره کسب‌و‌کارهای گوناگون، فراهم می‌شود.

لازم به ذکر است، پنج راهکار ساده برای رونق یک کسب‌وکار با استفاده از امکانات این اپلیکیشن وجود دارد:

  1.  مخاطبان می‌توانند به‌راحتی موقعیت مکانی و اطلاعات تماس کسب‌وکار مورد نظر خود را دریافت کنند.
    صاحب کسب و کار با ایجاد صفحه مربوط به کسب و کار خود در اپلیکیشن آی‌برتر و با ارائه اطلاعات تماس، موقعیت مکانی، توضیحات و ویژگی‌های آن کسب و کار، به راحتی می‌تواند امکان ارتباط مخاطبان را با کسب‌وکار خود افزایش داده و با توسعه آگاهی مخاطبان، آنها را ترغیب به انتخاب کسب و کار مورد نظر برای استفاده از خدمات و سرویس های مربوطه کند.
  2. نمایش و اطلاع‌رسانی درباره آخرین محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسب‌وکار
    به مخاطبین گسترده صاحب کسب و کار با به‌روز رسانی صفحه مربوط به فعالیت خود در این اپلیکیشن و با بارگذاری تصاویر و مشخصات محصولات و خدمات، امکان نمایش بیشتر و کامل‌تر اطلاعات مربوط به کسب‌وکار خود را فراهم می‌کند و باعث افزایش شمار مشاهده کنندگان صفحه مربوط به فعالیت اقتصادی خود می‌شود که تاثیر به‌سزایی در افزایش تعداد مخاطبان آن دارد.
  3. افزایش شانس مشاهده شدن در نتایج جستجوهای دسته‌بندی یا محلی مخاطبین
    ساختار جستجو و نمایش نتایج آن در اپلیکیشن آی‌برتر به گونه ای است که صفحات مربوط به کسب‌وکارهایی که اطلاعات کامل‌تری را در اختیار دارند و یا مخاطبان بیشتری به آنها امتیاز داده و نظرشان را درباره آنها بیان کرده‌اند، بیش از دیگران و در ابتدای نتایج جستجو نمایش داده و در نتیجه مراجعه بیشتری به صفحات مربوط به آنها صورت خواهد گرفت. این ارجاع بیشتر می‌تواند تاثیر به‌سزایی در افزایش مشاهده صفحه مربوط به کسب‌و‌کار در نمایش نتایج جستجوی سایر موتورهای جستجوی اینترنتی داشته باشد.
  4. دریافت و اطلاع از نظرات و علایق مشتریان یا مخاطبان کسب و کار
    کاربر با مشاهده نظرات و امتیازهای ارائه شده توسط مخاطبین کسب‌و‌کار خود می تواند برنامه‌ریزی‌های جدیدی در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان داشته باشد و استراتژی‌های هدفمندی را بر مبنای استفاده از نظرات مخاطبان به‌کارگیرد.
  5. اطلاع‌رسانی رویدادها و اطلاعات موردی به مخاطبان
    صاحب کسب‌و‌کار در صفحه مربوط به فعالیت خود می‌تواند در قالب توضیحات و یا مدیای عکس و ویدئو، رویدادها و خبرهای جدیدی از توسعه یا تغییرات فعالیت اقتصادی خود، به مخاطبان اطلاع‌رسانی کند. مواردی چون ساعت کاری نیز در این زمینه می‌تواند اطلاعات مهمی برای مخاطبین باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌برتر

آی برتر بزرگ‌ترین بانک اطلاعاتی کسب‌وکارها و خدمات شهر است که کمک می‌کند کسب‌وکاری نباشد که از محل دقیق آن مطلع نباشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
https://cafebazaar.ir/app/ir.peykebartar.android/?l=fa
دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن آی برتر از کافه بازار
https://itunes.apple.com/us/app/id955754291
دانلود نسخه iOS اپلیکیشن آی برتر از itunes