اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394122254275126

کتاب «هفت گام عملی برندسازی شخصی» به زبان فارسی منتشر شد

کد: 1394122254275126

https://goo.gl/rmDnBf

، تهران , (اخبار رسمی): به تازگی انتشارات «آقای کتاب»‌ کتابی را با عنوان «هفت گام عملی برندسازی شخصی» منتشر کرده است که به نظر می‌رسد برای اولین‌بار درایران و به زبان فارسی در این حوزه منتشر شده‌است. هدف اصلی این کتاب پاسخگویی به این اصل مهم است که اگر فردی قصد ایجاد یا بهبود برند سازمان را دارد به عنوان یک پیش نیاز الزامی، باید تمرین بهبود برند شخصی داشته باشد و برای همکاران خود جذابیت زیادی داشته باشد،تا کارکنان به این شخص به عنوان یک مدیر برند اعتماد کنند و این کار تنها با ساختن یک برندشخصی قوی ومثبت امکان‌پذیر است.

تصویرجلدکتاب پرسونال برندینگ

کتاب هفت گام عملی برندسازی شخصی قبل ازتوزیع در بازار کتاب به عنوان هدیه نوروزی به صورت نسخهPDF دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و چنانچه بعد از مطالعه نیاز به نسخه چاپ کاغذی کتاب داشتند می‌توانند برای هدیه به دیگران اقدام به خرید کنند.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه بهروزی، علیرضارضایی مدیرباشگاه بهروزی و نیز مدیرآموزش موسسه توسعه تفکرخلاق و نویسنده کتاب هفت گام عملی برندسازی شخصی درباره انگیزه خود ازنوشتن وتالیف این کتاب گفت: «برندسازی یکی ازمباحث مهم مدیریت بازاریابی وفروش است که دهه اخیر بسیار مورد توجه آموزش‌دهندگان وآموزش‌گیرندگان حوزه مدیریت، بازاریابی و روابط عمومی شرکت‌ها وسازمان‌ها قرار گرفته و کتاب‌های خوب ترجمه شده و یا تالیفی نیز دربازار کتاب منتشرشده است اما باتوجه به اینکه تاکنون هیچ منبع منسجمی برای آموزش ویادگیری روش‌های برندسازی شخصی به زبان فارسی وجود نداشته‌است تصمیم گرفتم برای افراد علاقه‌مند به این حوزه یک کتاب شامل تعاریف و بایدها ونبایدهای پرسونال برندینگ بنویسم که البته تلاش اصلی من خارج ازبحث‌های تئوری بوده ودرهفت گام مشخص عملی کاربردی به یادگیرنده کمک کرده‌ام که نه تنها برندی روشن وموفق ازخود بسازد بلکه بتواند به برندینگ سازمان یا حوزه کاری خود هم کمک موثری کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این کتاب توجه به راهکارهای عملی هدفگذاری وبرنامه‌ریزی دربخش حل مساله وتصمیم‌گیری تا رسیدن به اقدامات عملی است که در آن به روش‌های خلاقانه نوینی پرداخته‌ام که برای هر فردی کاربردی است در پایان کتاب هم  نمونه‌های ایرانی برندشخصی بیان شده است.» 

وی با بیان اینکه تمام تلاش من در کتاب هفت گام عملی برندسازی شخصی توجه به کاربردی بودن برای مخاطب ایرانی وبومی است، افزود: «درمطالب این کتاب، خواننده، تمامی آنچه که برای ساخت یک پرسونال برند منحصربه‌فرد نیاز دارد را پیدا می کند چرا که هدف، پوشش دادن تمام مراحلی است که در ساخت برند شخصی یا شاخص شخصی شخصِ شاخص می‌تواند مهم باشد. خوشختانه یا متاسفانه منابع کمی درباره برند شخصی در بازار وجود دارد که با وجود نیازی که کشور ما برای توسعه اقتصادی و توجه به صادرات غیرنفتی احساس می‌کند این منابع آموزشی باید غنی‌تر، بیشتر و کاربردی‌تر شوند. توجه به برندسازی چه در برندینگ شخصی یا سازمانی یا برند ملی، خلق یک حماسه است.»

نویسنده کتاب اظهار داشت: «تجربه شخصیِ شغلی خودم این است که هرگزسازمانی را ندیده‌ام که برند باشد اما مدیر و راهبر آن برند نباشد و همچنین اشخاص برندی را ندیده‌ام مگر آنکه سازمان و شرکتشان را برند کرده‌اند. هر شکستی در اشخاص و سازمان‌ها دیده‌ام به نظرم به علت برند نبودن اشخاص، مدیران یا عدم تعهدشان به ارزش‌های برندشان بوده است.»

در ادامه، مدیرباشگاه بهروزی به یک خبر خوب نیر در آستانه نوروز اشاره کرد که کتاب هفت گام عملی برندسازی شخصی قبل ازتوزیع در بازار کتاب به عنوان هدیه نوروزی به صورت نسخهPDF دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و چنانچه بعد از مطالعه نیاز به نسخه چاپ کاغذی کتاب داشتند می‌توانند برای هدیه به دیگران اقدام به خرید کنند.

علاقه‌مندان برای دانلود نسخه PDF کتاب میتوانند ازتاریخ 24 اسفند94 تا 14فروردین95 با مراجعه به آدرس http://goo.gl/dDV100  اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه بهروزی

باشگاه بهروزی از سال 1383همزمان با ثبت موسسه توسعه مهارت‌های تفکر خلاق برای اولین بار در ایران با عنوان باشگاه تفکر خلاق تاسیس شد باشگاه بهروزی از ابتدای سال 93 به صورت رسمی و با همان قصد و استراتژی اولیه در فضای مجازی باشعار باشگاه بهروزی باشگاه بزرگان شروع به فعالیت مجدد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| آغاز زمان دانلود رایگان کتاب هفت گام عملی برندسازی شخصی به مناسبت نوروز | پایان زمان دانلود رایگان کتاب هفت گام عملی برندسازی شخصی به مناسبت نوروز