اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394122554375161

مدیرعامل شرکت سرونو ضمن اظهار پیام تبریک نوروز 95 از رهبری در حوزه کسب‌وکار در سال آینده سخن گفت؛

به برنامه‌های بزرگ CRM برای پاسخگویی به نیاز مشتریان جامه عمل می‌پوشانیم

کد: 1394122554375161

https://goo.gl/LEJ6KV

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سرونو ضمن ابراز خرسندی از فرارسیدن نوروز 95 و اعتماد مشتریان این شرکت در سال 94 از تجارب خود در سالی که گذشت سخن گفت.

پیام نوروزی مدیر عامل سرونو

به گزارش روابط‌عمومی سرونو، فرهاد بابازاده، مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه روزهای پایان سال 94 بسیار برای من لذت بخش است چراکه وقتی به عقب نگاه می کنم، سالی پربار برای شخص من و تیم سرونو بود، گفت: «به مشتریانمان افتخار می‌کنم و صمیمانه از آن‌ها سپاسگزارم که به سرونو اعتماد کرده و اجازه دادند که برای حل چالش‌هایشان در زمینه CRM با آنها همراه شویم.»

وی افزود: «امروزه تغییر، مشخصه اصلی بازار در بیشتر صنایع است و همگی در میان امواج انقلاب تکنولوژی قرار داریم. مشتریان ما در پاسخ به مشکلات عدیده ای که در کسب‌وکارشان با آن مواجه‌اند، به سرعت در حال حرکت به سمت دنیای دیجیتال هستند. هدف ما نیز این است که مشتریانمان در این مسیر بجای منفعلانه، بصورت فعالانه عمل کنند. بر این اساس، تصمیم داریم سرونو را به سمتی هدایت کنیم که به مفهوم " تحول تجربه مشتری دیجیتال" نزدیک‌تر شود؛ مفهومی که ترکیبی از مفاهیم دیجیتال، پردازش ابری و بهبود فرایند CRM است و همگی توسط فناوری‌های نوین امکان‌پذیر می‌شوند. در هریک از این حوزه‌ها، سرمایه‌گذاری های قابل توجهی انجام داده‌ایم تا موقعیت خود را بهبود بخشیم و توانمندی‌هایمان را افزون‌تر کنیم و با یک نگاه جامع، نیازها در حوزه CRM را به امکاناتی قابل‌استفاده برای مشتریانمان تبدیل کنیم.»

بابازاده اظهارداشت: «به همین دلیل است که ما همچنان همکار و گزینه اصلی بسیاری از سازمان‌های بزرگی هستیم که می‌خواهند تجربه‌ای که به مشتریانشان ارائه می‌دهند را متحول کرده و بهبود دهند. همچنین به‌دنبال ایجاد روابطی مستحکم‌تر و پایدار با مشتریان خود هستیم و ادامه ارتباط ما با مشتریانمان به این معنی است که توانسته‌ایم آنان را در پاسخ‌دهی به چالش‌هایشان در زمینه CRM یاری دهیم و مفهوم Game Changers را برای آنها ملموس‌تر کنیم.»

وی در پایان ضمن تشکر صمیمانه‌ از تیم سرونو  که متعهدانه و مشتاقانه به ایجاد ارزش برای سازمان خود و مشتریانشان پرداخته‌اند، افزود: «حرکت‌های بسیار خوبی در سال 94 داشتیم؛ به گونه‌ای که می‌توانیم به رهبری آینده در حوزه کسب و کار خود امیدوار باشیم. سال 95 کارهای زیادی برای انجام داریم؛ از جمله برنامه‌های بزرگ برای پاسخگویی به نیازهای مشتریانمان در حوزه نرم افزار CRM. با توجه به قابلیت‌های موجود در مجموعه خود اطمینان دارم که می‌توانیم در ارائه تجربه مشتری متفاوت و پایدار به‌درستی عمل کنیم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرو سی آر ام (Sarv CRM)

سرونو تیمی است متشکل از متخصصین پیاده سازی فرایندهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) که با راهکاری نو وارد بازار ایران شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]