اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395011654585176

ایران در اکسپوی سبک زندگی منچستر

«سیمای مد مشرق» به عنوان نماینده ایران در اکسپوی 2016 سبک زندگی اسلامی حضور پیدا می‌کند

کد: 1395011654585176

https://goo.gl/bmZ3uD

، تهران , (اخبار رسمی): در نمایشگاه جهانی اکسپوی منچستر که در اکتبر 2016 برگزار می‌شود، موسسه هنری «سیمای مد مشرق» به عنوان نماینده انحصاری ایران در سبک زندگی اسلامی حضور دارد.

حضور ایران در اکسپوی سبک زندگی منچستر

موسسه سیمای مد شرق با درنظرگرفتن نقش قابل توجه و ظرفیت های بالقوه رسانه های عمومی در توسعه فرهنگی و مناسبات اجتماعی جهت ارتقای فرهنگ پوشش و سبک زندگی اسلامی در ایران و جهان اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری ایران در اکسپو سبک زندگی اسلامی منچستر انگلستان به عنوان رسانه ای موثر را کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی موسسه هنری «سیمای مد مشرق»، اکسپوی منچستر، نمایشگاه مد و سبک زندگی اسلامیست که در دومین سال فعالیت خود با موضوعاتی نظیر سبک زندگی (lifestyle)، اقتصاد اسلامی (finance)، خدمات مسافرتی (travel)، صنایع دستی (creative art)، خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های حلال (food)، سلامت و زیبایی (health and Beauty)، مد و پوشاک اسلامی (fashion) علاقمندان را از داخل و خارج کشور گردهم آورده است به گونه ای که سال گذشته بیش از6000 نفر از نمایشگاه بین المللی سبک زندگی اسلامی  بازدید کردند  که پیش بینی می‌شود که امسال نیز جمعیتی چند صد هزار نفره از کشورهای مختلف حضور بهم رسانند. «موسسه سیمای مد مشرق» که به عنوان نماینده انحصاری ایران در اکسپوی 2016 سبک زندگی اسلامی همکاری می‌کند نقش موثری در ترویج مد و پوشش مناسب در جوامع مختلف داشته که طی فرآیند علمی و برنامه‌ریزی شده با بهره‌گیری از روش‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا همزمان به تبلیغ سایر رفتارهای اجتماعی و خانوادگی منطبق با سبک زندگی اسلامی نیز پرداخته است.

یکی از مهمترین انگیزه‌های برگزاری نمایشگاه مد و سبک زندگی اسلامی؛ داشتن نقش موثر در ترویج مد، پوشش و سبک زندگی اسلامی و مناسب در جوامع مختلف بشری است. و  موسسه سیمای مد شرق با درنظرگرفتن نقش قابل توجه و ظرفیت های بالقوه رسانه های عمومی در توسعه فرهنگی و مناسبات اجتماعی اعم از سرگرمی ، آموزشی و تبلیغاتی جهت ارتقای فرهنگ پوشش و سبک زندگی اسلامی در ایران و جهان اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری ایران در اکسپو سبک زندگی اسلامی منچستر انگلستان به عنوان رسانه ای موثر را کرده است.

حضور در چنین نمایشگاهی سبب ترویج پوشش و فرهنگ و تفکر اسلامی خواهد شد و همچنین با معرفی تولیدات ایرانی بازار فروش برای اجناس ایرانی فراهم شده و همینطور فرهنگی ایرانی برای دیگر مردم جهان معرفی می‌گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیمای مد شرق

" سیمای مد شرق " موسسه ای خلاق با اهداف متعالی است که جهت اشاعه سبک زندگی اسلامی و کمک به رشد و شکوفایی اقتصادی جامعه اسلامی فعالیت مینماید . یکی از مهمترین اهداف "سیمای مد شرق" داشتن نقش موثر در ترویج مد و پوشش اسلامی بعنوان یکی از بارزترین رفتارهای اجتماعی مربوط به سبک زندگی اسلامی است که در راستای دستیابی و پیاده سازی آن تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهد گرفت .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]