اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395020855345259

بسته آموزشی رایگان +Storage برای یادگیری سیستم‌های ذخیره‌سازی در شبکه منتشر شد

کد: 1395020855345259

https://goo.gl/87DDtT

، (اخبار رسمی): با توجه به نیازهای روزافزون در زمینه فناوری اطلاعات، مجموعه آموزشی رایگان +CompTIA Storage برای علاقه‌مندان به یادگیری سیستم‌های ذخیره‌سازی در شبکه آماده کرده است. از سرفصل‌های مهم این مجموعه آموزشی می‌توان به حفاظت از داده‌ها، اتصال، مدیریت حافظه و عملکرد ذخیره‌سازی اشاره کرد.

بسته آموزشی رایگان برای علاقمندان به یادگیری سیستم های ذخیره سازی در شبکه

به گزارش روابط عمومی شرکت رایانش داده ابری پردیس، با توجه به نیازهای رو به گسترش در زمینه فناوری اطلاعات و همچنین نیاز به ذخیره‌سازی در محلی امن و دسترسی سریع به اطلاعات، نقش دستگاه‌های ذخیره سازی به نحو چشمگیری پررنگ شده است.
با در نظر گرفتن نیازهای فوق این شرکت، مجموعه آموزشی +CompTIA Storage را برای علاقه‌مندان به یادگیری سیستم‌های ذخیره‌سازی در شبکه فراهم کرده است.
علیرضا غفاری، مدیرعامل شرکت داده رایانش ابری پردیس در رابطه با این مجموعه آموزشی گفت: «مجموعه آموزشی کامپتیا دربرگیرنده مباحث پایه در زمینه ذخیره‌سازی اطلاعات بوده و علاقه‌مندان به کسب آگاهی، دانش و مهارت در این زمینه‌ها می توانند از سرفصل‌های +CompTIA Storage بهره مند شوند.» 
وی افزود: «گذراندن هر یک از دوره‌های تخصصی و ویژه کامپتیا مسیر را جهت یادگیری سیستم‌های ذخیره‌سازی شبکه هموارتر می‌سازد. این مجموعه آموزشی توسط شرکت کامپتیا تهیه شده و به زبان انگلیسی بوده  و به علت علاقه‌مندی کارشناسان کامپیوتر به این حوزه به‌زودی نسخه فارسی آن توسط شرکت داده رایانش ابری پردیس دوبله و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.»

سرفصل های مهم  آموزشی +CompTIA Storage به این شرح است:

- ویژگی های دیسک چیست؟
- آشنایی با انواع شبکه ها
- شناخت مفاهیم SATA ،SCSI و SAS
- معرفی Fiber Channel
- آشنایی با LUNs
- شناخت (Solid State Drives (SSDs
- NFS و CIFS
- مقایسه DAS ،NAS ،SAN

علاقه‌مندان برای دریافت این بسته آموزشی اینجا را کلیک کرده و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.pardisco.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیستم عامل ذخیره سازی Open-E

مشخصات شرکت تکمیل نشده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]