اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395021155395264

آغاز فعالیت اولین شعبه از مجموعه رستوران‌های ایتالیایی-فرانسوی روبارو

کد: 1395021155395264

https://goo.gl/gQHJ8b

، تهران , (اخبار رسمی): اولین شعبه از مجموعه رستوران‌های زنجیره ای روبارو در غرب تهران افتتاح شد . رستوران روبارو در محیطی صمیمی و طراحی داخلی خیره کننده، با دسترسی مناسب و همچنین فضای مناسب جهت پارک خودرو آماده ارائه سرویس به هموطنان تهرانی می‌باشد.

عکسی از نمای داخل رستوران روبارو

کافه رستوران روبارو با پیروی از برنامه جهانی غذا (WFP) و با توجه به مسوولیت‌های اجتماعی، طرح «سفره دوستی» را اجرا می‌کند. با شرکت در این طرح، ضمن پیوستن به زنجیره جهانی مبارزه با گرسنگی، می توان به دنیایی شادتر اندیشید.

به گزارش روابط عمومی رستوران روبارو، این مجموعه با رویکرد کاملا علمی و بر مبنای عملکردی متفاوت با سایر رستوران‌های تهران بنا نهاده شد. هویت برند و استراتژی خلاق ارتباطی روبارو براساس تجربه کاربری ( Customer Experience )، رفتار مشتریان، نیاز و احترام مطلق به مشتری طراحی شده است. با توجه به نام رستوران «روبارو» (به معنی همنشینی و مصاحبت، روبه رو) برمبنای استراتژی ارتباطی، هم‌نشینی و روبه‌روی هم قرار دادن مشتریان برنامه‌ریزی شده و شعار «می‌نشانَدَم روبه‌روی تو» از بین اشعار مولانا به عنوان شعار اصلی رستوران روبارو انتخاب شد. از آنجایی که از دودل آرت  (doodle art) به عنوان هویت برند رستوران استفاده می‌شد و با توجه به سبک‌های تابلو و نوع طراحی‌های دودل آرت، شعار «کوکِ Cook با تو…» نیز توسط گروه خلاقیت، برای رستوران تولید شد.

نوع خیرمقدم و خوش‌آمدگویی، ورودی رستوران و طراحی داخلی، فضای کافه و تابلوهای دودل آرت (Doodle Art) خیره‌کننده به شکلی است که در ابتدا بیشتر به مشتری حس یک رستوران مجلل اروپایی را القا می‌کند و ویژگی‌هایی دارد که برای هر رستورانی قابل دستیابی نیست. فضای شیشه‌ای آشپزخانه رستوران، به گونه‌ای است که شفافیت و Transparency را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. کمتر رستورانی در تهران می‌توان یافت تا ضمن داشتن صندلی‌های زیاد، یک کافی شاپ مجزا در وسط رستوران و فاصله مناسب با میزهای اطراف داشته باشد. سرویس خوش آمدگویی داخل رستوران هم جالب است. گارسونی جوان نزد مشتری می‌آید و یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن دست‌ها داده و یک نوشیدنی (Welcome Drink) متشکل از ترکیب چند آب میوه طبیعی با طعمی خاص تعارف می کند. آمبیانس (صدای پس‌زمینه) رستوران جزو نقاط قوت روبارو می‌باشد. دکور و نور، متناسب با کانسپت (مفهوم) روبارو است. موزیک‌های زیبایی نیز در رستوران پخش می‌شود که از موسیقی‌های روز دنیاست و شما را به اوج آرامش می‌رساند. محتوای منوی رستوران نیز خاص می‌باشد، غذاهای متنوع فرنگی (غالبا ایتالیایی و فرانسوی) می‌باشد، چند غذای خاص که کاملا اروپایی ( با ذائقه ایرانی ) است نیز در منو قرار دارد. روبارو قصد جاانداختن این سری غذای معدود کاملا ایتالیایی در ذائقه مردم را دارد.

روبارو براین اعتقاد است، لذت طعم خوش غذا، می‌تواند مثل شنیدن یک موسیقی خوب، مثل نگاه‌کردن به یک نقاشی زیبا، مثل دیدن یک فیلم خاطره‌انگیز و مثل ملاقات با یک دوست قدیمی، تجربه‌ای خاص، ناب و حتی شروع اتفاق‌های خوب بعدی در زندگی باشد.

کافه رستوران روبارو، با توجه به مسوولیت‌های اجتماعی خود، طرح «سفره دوستی» را اجرا می‌کند. با شرکت در این طرح، ضمن پیوستن به طرح مبارزه با گرسنگی، می توان به دنیایی شادتر اندیشید علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت رستوران روبارو  به آدرس www.robaro.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رستوران روبارو

ما معتقدیم لذت از طعم خوش غذا، می تواند مثل شنیدن یک موسیقی خوب، مثل نگاه کردن به یک نقاشی زیبا، مثل دیدن یک فیلم خاطره انگیز و مثل ملاقات با یک دوست قدیمی، تجربه ای خاص و ناب و حتی شروع اتفاقهای خوب بعدی در زندگی باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]