اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395021355485268

دسترسی آسان و مدیریت بهینه کسب‌و کار با نرم‌افزارهای حسابداری ابری امکان‌پذیر شد

کد: 1395021355485268

https://goo.gl/E9aWYm

، شیراز , (اخبار رسمی): با گسترش تکنولوژی و اینترنت در کشورها، استفاده از آن در فعالیت‌های اقتصادی نیز بسته به نیاز کسب‌و‌کارهای مختلف روزبه‌روز در حال افزایش است. یکی از ابزارهایی که با کمک از اینترنت فعالیت را ساده‌تر و امن‌تر کرده است، نرم‌افزار حسابداری آنلاین و ابری است که مجموعه «حساب‌فا» با راه‌اندازی این نرم‌افزارهای آنلاین و تحت وب در تلاش است ضمن آسان کردن دسترسی مسوولان و کارمندان حسابداری به آن مدیریت بر کسب‌و‌کار را افزایش دهد.

دسترسی آسان و مدیریت بهینه کسب‌و کار با نرم‌افزارهای حسابداری ابری امکان‌پذیر شد

به گزارش روابط‌ عمومی حساب‌فا، نرم افزار آنلاین و ابری در یک تعریف ساده به ابزاری گفته می‌شود که با استفاده از اینترنت بتوان به آن در فضایی دسترسی داشت که هیچ نیازی به حضور افراد بر روی یک کامپیوتر خاص نبوده و نیازی به نصب نرم افزار بر روی سیستم‌های مختلف نیست. حسابداری ابری که به نام حسابداری آنلاین نیز شناخته می‌شود که با آن می‌توان نرم‌افزار حسابداری را بر روی سیستم محل‌کار نصب کرده، اما در منزل هم می‌توان از طریق دسترسی به اینترنت و بدون نیاز به نصب دوباره آن، از طریق مرورگر وب به آن دسترسی داشت.

حمیدرضا قره‌زاده، مدیر نرم‌افزار آنلاین حساب‌فا در این‌باره گفت: «با کمک این نرم‌افزار حسابداری می‌توان در هر زمان، هر مکان و با هر دستگاهی به حساب‌های خود دسترسی داشت. حسابدار و کارکنان شرکت را به کسب و کار خود دعوت کرد و با فراهم کردن فاکتورهای حرفه‌ای برای مشتریان ارسال کرده و به کمک گزارش‌ها و نمودارهای متنوع روند کسب‌وکار خود را در هر لحظه پیگیری کنند.»

وی افزود: «این سامانه حسابداری ابری حساب فا، با هدف خدمت به موسسات خدماتی و بازرگانی کوچک نظیر مغازه، فروشگاه، شرکت‌های کوچک و متوسط و به‌طور کلی موسساتی که مبادرت به ارائه خدمات یا خرید و فروش محصولات می‌کنند که در اصطلاح «Small Business» به آن گفته شده طراحی شده‌است.»

قره‌زاده ادامه داد: «ثبت نام در حساب‌فا، رایگان بوده و هر کسب‌وکاری می‌تواند به مدت 30 روز به‌طور رایگان از خدمات سایت استفاده کند. پس از آن در صورت تمایل با پرداخت مبلغی به‌عنوان حق اشتراک از سرویس‌های حساب‌فا استفاده کند. بنابراین نرم افزار به‌عنوان یک سرویس ارائه می‌شود (Software as a service). از ویژگی‌های این سامانه می‌توان به عدم نیاز کاربر به نصب نرم‌افزار یا برنامه‌های خاصی بر روی رایانه، عدم نیاز به استفاده از قفل‌های سخت‌افزاری و راحتی استفاده در زمان و مکان‌های مختلف  و با هر دستگاهی نظیر رایانه دسکتاپ، لپ تاپ، موبایل یا تبلت اشاره کرد که تنها با اتصال به اینترنت می‌توان به آن دسترسی داشت.»

وی تصریح کرد: «در این سامانه محدودیتی به لحاظ تعداد کاربر وجود ندارد و می توان به‌عنوان صاحب یک کسب و کار، حسابدار یا سایر کارکنان کسب‌و‌کارخود را به این سامانه دعوت کرد و هر یک از کاربران با نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه وارد شده و با سطح اختیاراتی که صاحب کسب‌وکار تعیین می کند به سامانه دسترسی داشته باشد. همچنین می‌توان از گزارش‌های سامانه،  خروجی PDF تهیه کرده و برای افراد و موسسات ذی‌نفع ارسال کرد.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تمام ویژگی های سامانه، به وب سایت حساب فا به نشانی www.hesabfa.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حساب فا

مشخصات شرکت تکمیل نشده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]