اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395021755584850

افتتاح فروشگاه آنلاین روسی Kaspersky در ایران

کد: 1395021755584850

https://goo.gl/Di6aPT

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ایده ارتباط تراشه به منظور عرضه نرم‌افزار اورجینال، اقدام به اخذ نمایندگی شرکت Kaspersky در ایران کرده است تا کاربران ایرانی با امنیت کامل از امکانات ویژه این آنتی ویروس پرقدرت بهره ببرند.

افتتاح فروشگاه آنلاین Kaspersky در ایران

در سال‌های گذشته شاهد عرضه محصولات تقلبی انواع آنتی ویروس‌ها در ایران بودیم که این مساله باعث نارضایتی بسیاری از کاربران ایرانی بوده است. به همین منظور شرکت ایده ارتباط تراشه به منظور حل این مساله و مشکلات پیش‌آمده برای کابران ایرانی، اقدام به اخذ نمایندگی رسمی از شرکت Kaspersky Lab  در ایران کرد.

«کسپرسکی لب» شرکتی روسی است که در زمینه امنیت کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1997به وجود آمد و دفتر اصلی آن مسکو در روسیه است؛. هچنین این مجوعه دفاتر نمایندگی در بریتانیا، فرانسه، آلمان، هلند، لهستان، رومانی، ژاپن، چین، کره جنوبی و آمریکا و ایران نیز دارد.

در حال حاضر، بر اساس رده‌بندی سایت TopTenReviews نرم‌افزار کسپرسکی یکی از 3 ضد ویروس برتر دنیاست و در آخرین تست Av-comparetives مقام پنجم را به‌دست آورده است.

کاربران ایرانی می‌توانند تمامی انواع محصولات خانگی و شبکه کسپرسکی را بصورت اورجینال از طریق  وب سایت نمایندگی شرکت ایده ارتباط تراشه تهیه کرده و از یکسال خدمات پشتیبانی رایگان آن بهره ببرند. در ضمن، تمامی کاربران ایرانی می‌توانند محصولات کسپرسکی را با تخفیف 30درصدی از وب سایت این نمایندگی در ایران، تمدید کنند . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده ارتباط تراشه

شرکت ایده ارتباط تراشه به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده نرم افزارهای امنیتی، نماینده رسمی آنتی ویروس های اورجینال شرکت ESET و Kaspersky ( خانگی و شبکه ) می باشد. شما می توانید در هر مرحله از فرایند ارتقای نرم افزاری شرکت خود اموری نظیر طراحی و بهینه سازی یک وب سایت، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، نرم افزار اتوماسیون اداری و امور تبلیغاتی را به تیم شرکت ایده ارتباط تراشه بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]