اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395022856055311

بزرگ‌ترین رویداد بازی‌سازی کشور در گرگان برگزار می‌شود

کد: 1395022856055311

http://j.mp/1NxKM1q

، گرگان , (اخبار رسمی): ماراتن بزرگ ساخت بازی‌های رایانه ای ایرانا به همت بنیاد ایرانا، کلینیک وب ویکن،اداره کل فناوری اطلاعات گلستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای، اداره کل ورزش و جوانان، فرانش و تپسل در روزهای 30 و 31 اردیبهشت‌ماه در شهر گرگان برگزار می‌شود.

بزرگ‌ترین رویداد بازی‌سازی کشور در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش بنیاد بازی‌های رایانه‌ای ایرانا، این رویداد که ترکیبی از مسابقات ACM و ماراتن برنامه نویسی می باشد با حضور تیم های 4 نفره (شامل برنامه نویس بازی،گرافیست بازی،طراح مرحله و طراح بازی) با رویکرد استفاده از بوم کسب‌وکار و شناخت رقبا و شرکای تجاری انجام می‌گیرد.
در این رویداد منتورها یا همان مربیان ضمن برگزاری کلاس‌های آموزشی و حضور در کنار تیم‌های شرکت‌کننده،به داوری اولیه پروژه‌های آنان می‌پردازند و برای هر یک از 5 بخش مسابقه، در صورت تایید پاپ‌آپ مربوط به همان بخش را اهدا می کنند و تنها در این صورت است که داوران در بخش نهایی اجازه امتیازدهی به آن بخش از 0 تا 20 را دارند و هر پروژه شامل 100 امتیاز در 5 بخش است که می‌تواند در مجموع امتیازی بین 0 تا 100 را کسب کند.
از سوی بنیاد ایرانا برگزار کننده ی اصلی این رویداد،هدایای مختلفی برای تیم های شرکت‌کننده مانند کارت هدیه، هدیه میلیونی تبلیغاتی، حضور در دوره‌های چند میلیونی رایگان و اهدای آموزش‌های گرانبها و کمیاب ساخت بازی‌های رایانه ای در کنار جوایز غیرنقدی مانند عضویت در پارک علم و فناوری و اجازه استفاده از تفاهم‌نامه های همکاری خود با طرف روسی برای عرضه بازی‌های منتشر شده را نیز دارد.
در این بین نکته جالب‌تری که وجود دارد 5 چیپ طلایی در جیب رییس هیئت داوران است که در طول مسابقه با بازدید از تیم‌ها می تواند آن را به تیم‌ها اهدا کند و ارزش هر کدام از این چیپ‌ها به تنهایی 20 امتیاز است که می‌تواند راه قهرمانی را برای تیم‌های شرکت‌کننده هموار کند.

در خصوص کلاس‌های آموزشی نیز مدرک مشترک دو امضایی از طرف مدیرکل فنی‌وحرفه ای و مدیریت بنیاد ایرانا به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها نیز اهدا می‌شود که این نیز از بخش‌های جانبی و جالب این رویداد است.
طبق گفته دبیر رویداد بازی‌های رایانه‌ای ایرانا، داوران چندین برنامه جالب و مهیج دیگر نیز از سوی هیئت برگزاری برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌شده که شرکت کنندگان را غافلگیر می‌کند.
علاقه‌مندان برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت  www.ssoc.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد بازی های رایانه ای ایرانا

با تکیه بر دانش بومی و حمایت از سرمایه های کشور یعنی جوانان،سعی کردیم تا جمعی از با تجربه های این حوزه را گرد هم آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| آغاز ماراتن بزرگ ساخت بازی‌های رایانه ای ایرانا در گرگان | پایان ماراتن بزرگ ساخت بازی‌های رایانه ای ایرانا در گرگان