اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395030256174850

رونمایی از Kaspersky safe kids ؛ محافظی ایمن برای فرزندان در فضای مجازی

کد: 1395030256174850

http://j.mp/1OIhtUS

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ایده ارتباط تراشه ، توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران، نرم افزار Kaspersky safe kids را برای تسهیل نظارت والدین بر حضور فرزندان‌شان در دنیای مجازی روانه بازار کرد.

رونمایی از Kaspersky safe kids ؛ محافظی ایمن برای فرزندان امروز

روابط عمومی شرکت ایده ارتباط تراشه، کاربردهای این نرم‌افزار را کمک به مدیریت فعالیت‌های آنلاین کودکان، مدیریت دستگاه‌ها و برنامه‌های مورد ‌استفاده کودکان، آگاهی از موقعیت آنها، کنترل آسان فعالیت‌های فیس‌بوک ، کنترل تماس‌ها و پیام‌ها دریافتی بر روی دستگاه‌های اندرویدی و نیز ارسال بلادرنگ هشدار دانست که این راهکار امنیتی کسپرسکی، این امکان را برای والدین در عصر دیجیتال فراهم آورده تا کنترل و نظارت بهتری بر حضور فرزندان خود در فضای مجازی داشته باشند.
از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به قابلیت نصب آسان و پشتیبانی مناسب، امکان نصب برروی تمامی دستگاه‌های اندروید، مک، iOS  و ویندوز اشاره کرد. این نرم‌افزار قابلیت مدیریت و نظارت بر استفاده از دستگاه‌های اینترنتی ، تنظیم مقررات برای دسترسی به اینترنت و رؤیت فعالیت کودکان از قبیل جستجو و به اشتراک‌گذاری مطالب آنلاین را به والدین می‌دهد.
والدینی که همواره دغدغه حضور و فعالیت کودکان در فضای مجازی را دارند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت ایده ارتباط تراشه مراجعه‌کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده ارتباط تراشه

شرکت ایده ارتباط تراشه به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده نرم افزارهای امنیتی، نماینده رسمی آنتی ویروس های اورجینال شرکت ESET و Kaspersky ( خانگی و شبکه ) می باشد. شما می توانید در هر مرحله از فرایند ارتقای نرم افزاری شرکت خود اموری نظیر طراحی و بهینه سازی یک وب سایت، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، نرم افزار اتوماسیون اداری و امور تبلیغاتی را به تیم شرکت ایده ارتباط تراشه بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]