اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395031256515127

در قالب همایشی متفاوت، در مشهد برگزار می‌شود

«داستان موفقیت من» و رویاهای محقق شده

کد: 1395031256515127

http://j.mp/1UgMxfM

، مشهد , (اخبار رسمی): نخستین همایش "داستان موفقیت من" (My Success Story)، با حضور استادان و صاحبان کسب‌و‌کارهای موفق ، 13 خرداد ماه در سالن همایش‌های صدا و سیمای مشهد(صبا) برگزار می‌شود.

رویداد داستان موفقیت من
رویداد داستان موفقیت من

به گزارش روابط عمومی «ضمیمه»، این  همایش با هدف ترویج فرهنگ مثبت اندیشی در زندگی و اتقاء سطح توانایی‌ و بینش افراد از طریق آشنایی با تجربیات افراد در نسل‌های مختلف در مشهد برگزار خواهد ‌شد.
مجید کریمی و نوید ابوئی بنیان‌گذاران شرکت ضمیمه، هدف از برگزاری این رویداد را معرفی الگوهای موفق و ایجاد فرصتی مناسب جهت انتقال تجربیات افرادی می‌دانند که توانسته‌اند رویا‌های خود را محقق ساخته و به عنوان افراد موفق در حوزه فعالیت خود شناخته شوند.

نخستین رویداد "داستان موفقیت من" روایت افراد موفقی است که اهداف و رویاهای خود را زندگی کرده‌اند. همه افراد موفق روایتی دارند از فراز و نشیب‌ها، شکست‌ها و پیروز‌ها؛ اما وجه مشترک تمام داستان‌های موفقیت، داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری، تعهد و پشتکار است. تفاوت افراد موفق با دیگران، داشتن اهداف و رویا‌های محقق شده بزرگی است که ممکن است برای دیگران تا آخر عمر در حد همان رویا باقی بماند.

مجید کریمی و نوید ابوئی مدیران اجرایی این همایش با اشاره به اینکه "تبدیل رویاها به واقعیت" هنر زندگی است، افزودند: هر فردی در زندگی خود  شایسته دستیابی به موفقیت‌های بزرگ است اما برای رسیدن به این مهم، باید از تجارب دیگران هم استفاده نمود.

آن ها با اشاره به  محورهای این همایش  توضیح داد: ایجاد ارتباط موثر و پیوسته جامعه با الگوهای موفق،  اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند  و الهام گرفتن از تجارب زندگی افراد موفق از اهداف این رویداد است اما  بحث آموزش وترویج‌کارآفرینی و آموزش موفقیت از دیگر محورهای کلیدی خواهند بود.

آن ها با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مثبت اندیشی در زندگی و کسب و کار یک ضرورت است ادامه داد: ارتقاء سطح دانش و مهارت در کسب موفقیت های فردی و راهکارهای ایجاد نگرش مثبت اندیشی و مثبت گرایی از مهمترین موضوعاتی است که به دنبال کسب آنها هستیم .

گفتنی است در این همایش چهره های موفق ایرانی همچون، بهروز فروتن، بنیان‌گذار صنایع غذایی بهروز، فرخ دیبا، احد عظیم زاده مدیرعامل شرکت فرش عظیم زاده، سیده فاطمه مقیمی کارآفرین حوزه حمل و نقل، هومن زنگنه مؤسس هولدینگ زرین، آرش کمالی، مهدی صفایی مدیرعامل گروه امنیتی کانسپت به عنوان مهمانان این رویداد حضور دارند.

علاوه بر این، مدیران سازمان‌ها، کارآفرینان برتر، فعالان حوزه صنعت و اقتصاد، استادان، نخبگان و دانشجویان، جامعه استارتاپی و به طور کلی علاقه‌مندانی که رویای دست‌یافتن به موفقیت را دارند در این گردهمایی حضور دارند.

نخستین رویداد داستان موفقیت من در قالب دو بخش سخنرانی و پانل تخصصی برگزار می‌شود که در پانل مدیران موفق، افرادی همچون مدیر بامیلو، الیزه و ... حضور دارند.


علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند با مراجعه به سایت ضمیمه ثبت نام نمایند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ضمیمه

ضمیمه؛ مرجع آموزش موفقیت و ترویج فرهنگ مثبت اندیشی در زندگی و کسب و کار

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]