24 تیرامسال انجام می شود

برگزاری کنفرانس ملی تحقیقات بین رشته ای در کامپیوتر برق مکانیک

کد: 1395031956845352

https://goo.gl/SoEeSy

، (اخبار رسمی): کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر برق مکانیک و مکاترونیک با تاکید بر تحقیقات بین رشته ای تلاش دارد تا متخصصان علوم مختلف را گرد هم آورد تا نتایج و تجارب مختلف خود را در حوزه های مهندسی کامپیوتر، برق، مکانیک و مکاترونیک به اشتراک گذارند و برای مسائل مختلف در حوزه های مهندسی کامپیوتر برق مکانیک و مکاترونیک راه حل های نوینی را ارائه دهند.

برگزاری کنفرانس ملی تحقیقات بین رشته ای در کامپیوتر برق مکانیک و مکاترونیک

نخستین کنفرانس تحقیقات میان رشته ای‌ در مهندسی‌ کامپیوتر، برق، مکانیک و مکاترونیک بیست چهارم تیرماه سال جاری توسط مرکز آموزش عالی‌ فنی‌ و مهندسی‌ بوئین زهرا در محل پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار می گردد.

نخستین کنفرانس تحقیقات میان رشته ای‌ در مهندسی‌ کامپیوتر، برق، مکانیک و مکاترونیک بیست چهارم تیرماه سال جاری توسط مرکز آموزش عالی‌ فنی‌ و مهندسی‌ بوئین زهرا در محل پارک علم و فناوری استان قزوین با هدف به اشتراک گذاشتن تجارب و نتایج تحقیقات میان رشته ای‌ برای یافتن راهکار‌های نوین و خلاقانه در جهت حل چالش‌های پیش روی صنعت کشور و کاربردی نمودن تحقیقات دانشگاهی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.  

دکتر احمد محمدی و دکتر مجتبی‌ ولی‌ بیگی دبیران اجرایی کنفرانس ضمن اعلام کاربردی بودن تحقیقات ارائه شده در این کنفرانس بر نقش دانشگاه‌های چابک در بهینه سازی صنایع و رابطه کاربردی آنها با شهرک‌های صنعتی‌ منطقه تاکید کردند. در همین راستا سخنرانان کلیدی دعوت شده به کنفرانس از محققان دانشگاهی هستند که در حوزهایی مختلف فناوری، صنعت و تجارت الکترونیک مسئولیت اجرای داشته و با تشریح چالش‌های موجود, زمینه مناسبی برای تحقیقات دانشجویان و محققان شرکت کننده در کنفرانس مهیا می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]