اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032557145354

درکنار بکارگیری خدمات سبز دراین موسسه اعتباری اعلام شد

حمایت کوثر از پویش "سه شنبه های بدون خودرو"

کد: 1395032557145354

https://goo.gl/fUsLiW

، تهران , (اخبار رسمی): موسه اعتباری کوثر درکناررعایت اصول زیست محیطی و بکارگیری تکنولوژی های روز و سبز از پویش " سه شنبه های بدون خودرو" حمایت می کند.

حمایت کوثر از پویش "سه شنبه های بدون خودرو"

موسسه اعتباری کوثر با تأکید و توجه بر بانکداری سبز و اقدام در این زمینه با درج شعار "سه شنبه‌های بدون خودرو" در برگه‌های رسید دستگاه‌های خودپرداز حمایت خود را از این پویش محیط زیستی اعلام کرده و بیش از پیش در جهت مسئولیت‌های اجتماعی خود و متمایز سازی خدمات برای مشتریان تلاش خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، رعایت اصول زیست محیطی در موسسه کوثر از طریق طراحی و توسعه بکارگیری تکنولوژی های روز و خدمات سبز از برنامه های توسعه ای این موسسه در سال جاری است.

یکی از راهکارهای اولیه این نوع بانکداری حذف کاغذ و توسعه بانکداری الکترونیک جهت انجام عملیات بانکی است. بانکداری الکترونیک، نظامی است که تولید کربن را کاهش داده و به حفظ و ترمیم محیط زیست کمک کرده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی نیز طی نامه‌ای در ابتدای خردادماه امسال به مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری عضو شتاب دستور داده است که شعار سه شنبه‌های بدون خودرو را در برگه‌ های رسید دستگاه‌های خودپرداز منتشر کنند.

موسسه اعتباری کوثر نیز با تأکید و توجه بر بانکداری سبز و اقدام در این زمینه با درج شعار "سه شنبه‌های بدون خودرو" در برگه‌های رسید دستگاه‌های خودپرداز حمایت خود را از این پویش محیط زیستی اعلام کرده و بیش از پیش در جهت مسئولیت‌های اجتماعی خود و متمایز سازی خدمات برای مشتریان تلاش خواهد کرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و اعتباری در محدوده ملی و بین المللی .افتتاح اولین شعبه صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه در سال 1387و همچنین اخذ موافقت اصولی موسسه اعتباری از بانک مرکزی در تاریخ 88/9/2 انجام شد. این موسسه بیشترین تعهد در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارا است .درج نماد موسسه (وکوثر) در تابلوی فرابورس در تاریخ 91/12/9 انجام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | محیط زیست