اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168225354

از طریق حساب 110110صورت می گیرد

همراهی کوثر برای بازسازی عتبات عالیات

کد: 13950804168225354

https://goo.gl/DRHQHu

، تهران , (اخبار رسمی): عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با حسن پُلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات دیدار و گفتگو کرد .

همراهی کوثرباحساب 110110 برای بازسازی عتبات عالیات

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر در این دیدار گفت: برای کمک به بازسازی عتبات عالیات، ‌حسابی را به شماره 110110 یا به‌ عبارت دیگر به حروف ابجد «علی علی» قرار دادیم و امیدواریم بتوانیم فرهنگ بازسازی عتبات عالیات را در بین کارکنان، جامعه هدف و مشتریان خود گسترش دهیم .

همچنین پلارک با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات طی یک دهه اخیر گفت: از ابتدای فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات تاکنون مبالغ مالی حاصل از نذورات، وجوهات و هدایای مردمی صرف بازسازی و انجام طرح های توسعه ای اماکن متبرکه در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین شده است و این عملیات پس از انجام مراحل اداری لازم، در سامرا نیز اجرایی می شود.

وی در خصوص نامگذاری صحن حضرت زهرا(علیها السلام) بیان کرد: فرآیند تصمیم گیری و مذاکرات انجام شده با مرجع عالیقدر آیت الله سیستانی و عوامل استانداری نجف با نام حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) نامگذاری شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و اعتباری در محدوده ملی و بین المللی .افتتاح اولین شعبه صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه در سال 1387و همچنین اخذ موافقت اصولی موسسه اعتباری از بانک مرکزی در تاریخ 88/9/2 انجام شد. این موسسه بیشترین تعهد در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارا است .درج نماد موسسه (وکوثر) در تابلوی فرابورس در تاریخ 91/12/9 انجام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی