اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168215354

خدمات بدون کارت کوثر

کد: 13950804168215354

https://goo.gl/N7GAVw

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه اعتباری کوثر به منظور توسعه خدمات غیرحضوری، ارتقای خدمات الکترونیک و پاسخگویی به نیاز مشتریان امکان برداشت وجه بدون کارت ، دریافت شماره شبا و مسدود نمودن کوثر کارت از دستگاه های خودپرداز را فراهم ساخته است.

خدمات بدون کارت کوثر

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، جهت افزایش دسترسی سریع هموطنان به خدمات بانکی و تسهیل در امور مشتریان، خدمت جدید پرداخت وجه بدون کارت از طریق دستگاههای خودپرداز کوثر عملیاتی شد.

بر اساس این گزارش؛ خدمت مزبور به عنوان قابلیت جدید پایانه های خودپرداز موسسه اعتباری کوثر در مواقع اضطراری و عدم دسترسی به کارت، جایگزین کارت می باشد. این خدمت در مواقعی ضرورت می یابد که مشتری نیاز فوری به وجه نقد داشته و کارت بانکی خود را همراه نداشته و امکان استفاده از خدمات شعب نیز فراهم نباشد.

گفتنی است برای دریافت وجه بدون کارت از خودپرداز کوثر، ابتدا باید حواله الکترونیک صادر شود که در فاز اول، صدور حواله الکترونیک فقط از طریق خودپردازها و اینترنت بانک موسسه میسر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و اعتباری در محدوده ملی و بین المللی .افتتاح اولین شعبه صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه در سال 1387و همچنین اخذ موافقت اصولی موسسه اعتباری از بانک مرکزی در تاریخ 88/9/2 انجام شد. این موسسه بیشترین تعهد در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارا است .درج نماد موسسه (وکوثر) در تابلوی فرابورس در تاریخ 91/12/9 انجام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه