اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032557195372

به دلیل مسئولیت سنگین درپست فعلی اعلام شد

انصراف مدیرعامل بانک ملی از عضویت در هیأت مدیره باشگاه استقلال

کد: 1395032557195372

http://j.mp/24Oh4aT

، تهران , (اخبار رسمی): محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران از عضویت در هیأت مدیره باشگاه استقلال تهران عذر خواست.

حسین زاده مدیرعامل بانک ملی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک نسبت به خبر انتصاب نامبرده به عضویت هیأت مدیره باشگاه استقلال تهران واکنش نشان داد و از پذیرش این مسئولیت به دلیل مسئولیت سنگین مدیریت بانک ملی ایران عذرخواهی کرد.

براساس این گزارش وی  گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران از جایگاه مهمی برخوردار است و حضور و فعالیت در چنین جایگاهی مستلزم صرف وقت کافی و نیاز به تلاش بسیار و در خور شأن این باشگاه و هواداران میلیونی آن است.

 حسین زاده تاکید کرد: لیکن با برعهده داشتن مسئولیت سنگین و خطیر مدیریت عاملی بانک ملی ایران و نقش حساس آن در عرصه اقتصاد و بانکداری کشور، امکان خدمت شایسته به باشگاه مذکور میسر نیست.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای جامعه ورزشی کشور و بویژه باشگاه استقلال، از حسن اعتماد رئیس و اعضای مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران قدردانی و تشکر کرد و از پذیرش این مسئولیت عذرخواهی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | باشگاه‌ها