اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032757355362

در جهت گسترش خدمات انجام شد:

انعقاد تفاهمنامه همکاری سه ساله بانک ملت و بیمه کارآفرین

کد: 1395032757355362

https://goo.gl/UHSRBU

، تهران , (اخبار رسمی): بانک ملت و شرکت بیمه کارآفرین با هدف ارتقای سطح همکاری های متقابل، تفاهمنامه امضا کردند.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک ملت و بیمه کارآفرین

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، هدف از انعقاد این تفاهمنامه که به امضای محمد بیگدلی رییس هیات مدیره بانک ملت و غلامعلی غلامی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین رسیده، ارتقای سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی از طریق تمرکز بخشی از حساب های شرکت و گسترش بسترهای مناسب برای ارائه تمام خدمات بانکداری الکترونیک عنوان شده است.

اعتبار این تفاهمنامه سه سال تعیین شده است که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

بر اساس این تفاهمنامه، بانک ملت با رعایت قانون عملیات بانکی بدون ربا، آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی مربوطه و مقررات و ضوابط اجرایی، انواع خدمات خرد و ویژه بانکداری الکترونیک و خدمات سرمایه گذاری و تامین سرمایه را به شرکت بیمه کارآفرین ارائه خواهد کرد.

محمد بیگدلی، رییس هیات مدیره بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه  به راه اندازی سامانه مدیریت حساب های بانکی(محب) برای نخستین بار در بانک ملت اشاره کرد و گفت: عمده سازمان های بزرگ اقتصادی کشور از این سامانه که در نوع خود منحصر به فرد و بی مانند است استفاده می کنند.

غلامعلی غلامی، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه کارآفرین هم در سخنانی از بانک ملت به عنوان یکی از بانک های خوب و موفق کشور نام برد که تعداد زیادی از شرکت های بیمه از خدمات آن بهره مند هستند.

وی با بیان این نکته که بیمه کارآفرین با داشتن 13 سال قدمت، از قدیمی ترین شرکت های بیمه خصوصی کشور است که طلایه دار بازار بیمه کشور در زمینه بیمه عمر است، اظهار امیدواری کرد که روند اجرای این تفاهمنامه به گونه ای پیش برود که علاوه بر بهره مندی شرکت از خدمات بانک ملت، این بانک هم به استفاده از خدمات بیمه کارآفرین ترغیب شود.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه