اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950719156065362

بانک ملت کسب کرد

بیشترین تعداد کارتخوان های فروشگاهی

کد: 13950719156065362

https://goo.gl/G7DvmN

، تهران , (اخبار رسمی): بانک ملت از لحاظ تعداد پایانه های(کارتخوان) فروشگاهی، تعداد و مبلغ تراکنش ها و اثربخشی این پایانه ها، رتبه نخست را در سطح کشور در اختیار دارد.

بانک ملت

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک با نصب و راه اندازی 840 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی فعال و سهم 17 درصدی از کل پایانه های نصب شده از سوی نظام بانکی، رتبه اول را در بین بانک ها کسب کرد.

در عین حال بر اساس آخرین آمار منتشره رسمی از سوی شرکت شاپرک در تیرماه 95، بانک ملت با داشتن بیش از 250 میلیون تراکنش با مبلغی بالغ بر 376 هزار میلیارد ریال، سهم حدود 37 درصدی از تعداد تراکنش ها و سهم حدود 35 درصدی از مبلغ تراکنش پایانه های فروشگاهی نصب شده از سوی بانک ها را به دست آورده و در این زمینه ها نیز حایز رتبه نخست در بین تمامی بانک های کشور به شمار می رود.

همچنین شاخص اثربخشی پایانه های فروش بانک ملت، 1.6 اعلام شده که این عدد، رتبه اول را برای این بانک به ارمغان آورده است.

شاخص اثربخشی کارتخوان فروشگاهی برابر با نسبت سهم تراکنش های کارتخوان های فروشگاهی فعال هرشرکت از کل، به سهم تعدادکارتخوان های فعال هرشرکت ازکل پایانه ها خواهد بود.

براین اساس، شرکت به پرداخت ملت با کسب رتبه اول در شاخص مذکور، به نسبت تعداد ابزار کارتخوان فروشگاهی فعال، تعداد بیشتری از تراکنش های بازار را به خود اختصاص داده که نشان می دهد، این شرکت علاوه بر ارائه بهترین کیفیت فنی و سرویس دهی به پذیرندگان، مناسب ترین توزیع پایانه را در سطح کشور داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه