اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132945362

در 8 مهرماه صورت می گیرد

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت

کد: 13950631132945362

https://goo.gl/cxMFro

، تهران , (اخبار رسمی): مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی عادی سالیانه بانک ملت (سهامی عام) در روز پنجشنبه 8 مهرماه سال جاری برگزار می شود.

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی بانک ملت، هیات مدیره این بانک در اطلاعیه ای از سهامداران دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت (سهامی عام) که در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 8  مهرماه سال جاری در محل سالن اندیشه تالارحوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، واقع در تهران، خیابان حافظ،نبش خیابان سمیه تشکیل می شود، حضور پیدا کنند.
بر اساس این گزارش، دستور کار این جلسه، انتخاب عضو هیات مدیره بانک و سایر مواردی است که در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده است.
این گزارش حاکی است،زمان جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت (سهامی عام) برای تصویب عملکرد این بانک در مقطع منتهی به پایان اسفند ماه سال1394 نیز ساعت 11 صبح روز پنج شنبه 8 مهرماه سال جاری در محل تالارحوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سالن اندیشه، واقع در تهران، خیابان حافظ،نبش خیابان سمیه تعیین شده است.
استماع گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 94، استماع گزارش حسابرسی و بازرس قانونی درباره عملکرد بانک در دوره مالی یاد شده، بررسی و تصویب صورتهای مالی منتهی به همین مقطع، تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی 1395، از جمله دستورات این جلسه خواهد بود.
بر این اساس تمامی سهامداران ویا نمایندگان قانونی آنها می توانند جهت دریافت برگه ورود به جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک در روزهای 5 و 6 مهرماه سال جاری به اداره امور سهام بانک ملت واقع در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از تقاطع انقلاب، شماره 1443،  ساختمان اداره کل امور مالی بانک ملت، طبقه همکف مراجعه کنند.
همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و همچنین شناسه ملی و شماره ثبت شرکت به همراه اصل و کپی کارت ملی برای نمایندگان اشخاص حقوقی جهت صدور و دریافت برگه حضور در مجمع ضروری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه