اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032957415362

بامعرفی یک ضامن برای هر زوج

پرداخت وام ازدواج 20 میلیون تومانی در بانک ملت آغازشد

کد: 1395032957415362

https://goo.gl/uqgQo3

، تهران , (اخبار رسمی): هریک از زوجین می توانند با معرفی یک ضامن به شعب بانک ملت، از تسهیلات 100 میلیون ریالی ازدواج و تهیه جهیزیه بهره مند شوند

وام ازدواج

بانک ملت، یک ماه زودتر از موعد ابلاغ شده از سوی بانک مرکزی، تکلیف پرداخت وام ازدواج و تهیه جهیزیه را شروع کرد.

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، علی رستگار مدیرعامل بانک ملت از آغاز پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی ازدواج و تهیه جهیزیه در تمامی شعب این بانک در سراسر کشور خبر داد.

 رستگار اعلام کرد: با توجه به افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از 30 میلیون ریال به 100 میلیون ریال به ازای هریک از زوجین از اول مردادماه سال جاری، بانک ملت پرداخت این وام را یک ماه زودتر از موعد تکلیف شده شروع کرد.

وی تاکید کرد: تسهیلات 100 میلیون ریالی ازدواج و تهیه جهیزیه به هریک از زوجین پرداخت می شود و نرخ کارمزد آن 4 درصد و مدت بازپرداخت آن نیز 48 ماهه خواهد بود.

مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که هریک از زوجین می توانند با معرفی یک ضامن به شعب بانک ملت، از این تسهیلات بهره مند شوند، خاطرنشان کرد: تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه از محل منابع حساب های قرض الحسنه پس انداز، به مزدوجین پرداخت می شود.

وی گفت: با جذب هرچه بیشتر منابع قرض الحسنه، امید می رود که دست بانک ملت برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به تعداد بیشتری از زوج های جوان بازتر می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه