اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032957515426

تسلیت موسسه هنرمندان پیشکسوت برای درگذشت «اصغر بیچاره»

کد: 1395032957515426

http://j.mp/1sLtAvX

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به مناسبت درگذشت «اصغر بیچاره» پدر عکاسی سینمای ایران و از اعضای این موسسه، پیامی صادر کرد .

تسلیت موسسه هنرمندان پیشکسوت برای درگذشت «اصغر بیچاره»

به گزارش روابط عمومی موسسه  هنرمندان پیشکسوت، سید عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به مناسبت درگذشت «اصغر بیچاره» پدر عکاسی سینمای ایران و از اعضای این موسسه، پیامی صادر کرد که متن آن به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إنا لله وإنا إلیه راجعون با دریغ و تاسف فراوان با خبر شدیم که «اصغر بیچاره» قدیمی ترین عکاس سینمای ایران، و یکی از پیشکسوتان عرصه هنر از میان ما رفت و به سوی دیار باقی شتافت.

او در ادامه نوشت: بدون شک یاد و خاطره این هنرمند فقید، نه تنها در دل میلیون ها ایرانی بلکه در تاریخ هنر این مرز و بوم جاودان خواهد ماند. بدین وسیله به نمایندگی از سوی اعضاء و مدیران موسسه هنرمندان پیشکسوت، درگذشت این هنرمند کهنه کار را به خانواده ایشان، جامعه هنر و مردم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال براى ایشان علوّ درجات و مغفرت واسعه الهی مسألت مى‌ دارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه هنرمندان پیشکسوت

«موسسه هنرمندان پیشکسوت»در راستای پاسداشت شان و منزلت هنرمندان با سابقه کشور در حوزه های متعدد هنری و تکریم مقام آنان کار می کند. این موسسه اهداف زیر را دارد : استفاده از تجربیات و سوابق ارزشمند فرهنگی و هنری پیشکسوتان در جهت کمک به بالندگی معنوی، فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور. توسعه و تقویت روابط و انس میان آنان.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر