اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395032957565372

ازسوی بانک ملی ایران

دستورالعمل حمایت مالی ازبنگاه های کوچک و متوسط ابلاغ شد

کد: 1395032957565372

http://j.mp/1UHuVdM

، تهران , (اخبار رسمی): بانک ملی ایران با هدف تسریع در اجرای برنامه‌های دولت در زمینه تحرک ‌بخشی به اقتصاد، رفع رکود و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، دستورالعمل حمایت مالی از بنگاه‌های کوچک و متوسط را به شعب این بانک ابلاغ کرد.

بنگاه های کوچک و متوسط

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به رسالت بانک‌ها برای تامین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و به دلیل نقش مهم آنها در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بانک ملی ایران سیاست راهبردی خود در سال جاری را حل مشکلات مالی این واحدها قرار داده است.

بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور و بازوی اصلی دولت در اجرای سیاست‌های اتخاذ شده و به منظور تحقق اهداف اصلی اقتصادی دولت مبنی بر خروج از رکود و تحرک‌ بخشی به اقتصاد، از تمام ظرفیت‌های موجود خود در این زمینه استفاده و نقش خود را در این خصوص به خوبی ایفا خواهد کرد.

 به همین منظور شعب بانک ملی ایران آمادگی دارند درخواست های تسهیلاتی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط را در چارچوب مقررات و دستورالعمل های بانک مرکزی، مورد بررسی و اقدام قرار دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه