اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395033057670079

برای نخستین بارنظرسنجی الکترونیکی انجام شد

رضایت 86 درصدی مسافران جاده ای از خدمات شرکت ها

کد: 1395033057670079

http://j.mp/1UHGEsy

، تهران , (اخبار رسمی): برای نخستین بار طرح نظر سنجی از مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به روش الکترونیکی و از طریق تلفن همراه انجام شد که براساس 86 درصد مسافران از خدمات ارایه شده رضایت داشته اند.

رضایت 86 درصدی مسافران جاده ای از خدمات شرکت ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، همه  ساله در ایام نوروز و طرح جابجایی مسافران به منظور دریافت نقطه نظرات ، پیشنهادات و احیاناً شکایات مسافرانی که از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس ، مینی بوس و سواری کرایه سفر می نمایند این سازمان  فرم هایی در قالب نظرسنجی در مبادی سفر توزیع و در مقاصد نسبت به جمع آوری آن اقدام می نمود که علاوه بر سختی های گردش کار، بروز خطا در حصول نتایج واقعی نیز دور از احتمال نبود .  

این گزارش می افزاید ، نقطه نظرات و پیشنهادات موثر هموطنان در بهبود وضعیت سفر همچنین رفع نقاط ضعف نقش  بسیار مهمی داشته و شرکتهای حمل ونقل مسافر که صددرصد بخش خصوصی می‌باشند ، همواره از این طرح استقبال می نمایند .

در ادامه این گزارش آمده است : طرح نظرسنجی که جهت جلب رضایت حداکثری مسافران و استفاده کنندگان از ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای به مورد اجرا گذاشته میشود، برای نخستین بار با طراحی مدل جدید اکترونیکی و از طریق ارسال یک  پیام کوتاه متضمن چند سوال کوتاه  در دو گروه شامل : رضایت از شرایط رانندگی راننده ، توقف به موقع جهت فریضه نماز در بین راه و استراحت ، شرایط خودرو و ناوگان ، نحوه پذیرایی  در داخل ناوگان و در نهایت رضایت کامل از سفر ،  به شماره تلفن همراه مسافران که اطلاعات آن در زمان خرید بلیط اخذ گردیده بود ، درست در زمانی که مسافر به مقصد نزدیک میگردد انجام گردید.

بر اساس این گزارش در پیام ارسالی درخواست نظر  مسافران  با انتخاب یکی از گزینه های عددی صورت می پذیرفت که خوشبختانه این طرح  با استقبال بسیار رضایت بخشی از جانب مردم عزیز روبرو گردید ، به طوری که بیش از 80 درصد از کسانی که پیام را دریافت نموده بودند،  پاسخ ارسال و نظر خود را اعلام نمودند . اضافه می نماید دریافت پاسخ  با اطلاع قبلی برای مخاطبان هیچ هزینه  مالی در بر نداشت .

این گزارش در پایان می افزاید: نتایج جمع آوری شده از این طرح حاکی از رضایتمندی بیش از 86 درصدی مسافران بوده و بدون تردید تلاش شرکت های مسافربری ، تعهد رانندگان و فعالان در بخش و در کنار آن نظارت عالیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  و ادارات کل استانی این سازمان نقش بسیار مهمی  در کسب  این نتیجه داشته است .    

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهداری و حمل و نقل جاده ای

در سال 1382 شورای عالی اداری کلیه وظایف، نیروی انسانی، تجهیزات، تعهدات و اعتبارات معاونت راهداری وزارت راه و ترابری به سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور منتقل و معاونت مذکور از تشکیلات وزارت راه و ترابری حذف شد و وظایف و اداره امور دبیرخانه شورای عالی ترابری کشور از سازمان منتزع و به وزارت راه و ترابری منتقل گردید و نام سازمان به «سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان